8.2/10
7.2/10

EWE

Slecht

Leuke website

Kwaliteit van de dure tafel mag sterk verbeterd worden, wat een bouwpakket..alsof er een 12 jarige student hem in elkaar geknutseld heeft.
Nog een verbeterpunt; de klantenservice..dramatisch...
Nog een verbeterpunt; de klantenservice..dramatisch slecht.

Eric

Erg vreemd allemaal. Telefonisch word je aan het lijntje gehouden en de dag van levering krijg je bericht dat ze toch niet leveren. Vervolgens staat er een nieuwe leverdag gepland, een week later,... Erg vreemd allemaal. Telefonisch word je aan het lijntje gehouden en de dag van levering krijg je bericht dat ze toch niet leveren. Vervolgens staat er een nieuwe leverdag gepland, een week later, en wordt er weer gebeld dat ze dat niet gaan redden. Kortom: ik wacht nu al ruim 5 weken op mijn bestelling wat al tot twee keer aan toe is verzet. Ik heb er persoonlijk geen vertrouwen meer in.

niks

Je klanten beter bejegenen.

Nettie

Spijt van mijn aankoop!!
Spijt van mijn aankoop!!
Had bouwpakket steigerhouten tuintafel besteld van 2.60 mtr. maar kreeg 2.50 mtr. geleverd, balen maar ik had er al zo lang op zitten wachten dat ik geen zin had in een omruil/retour proces..
En het hout is echt van zeer slechte kwaliteit! Krom, gebarsten en heel ruw vol splinters.
Een steigerhouten meubel mag best 'n beetje robuust zijn dat hoort erbij maar we moesten echt zoeken om de zichtbare kanten een beetje toonbaar te krijgen, planken waren krom en gebarsten en nu staat hij zo'n 6 weken buiten, zit in de beits en ik weet hout werkt maar nu ziet hij er helemaal niet meer uit, het onderstel is nog redelijk maar het bovenblad ziet er niet uit, alle planken alle kanten op helemaal krom getrokken, je kunt je glas niet meer neerzetten zonder dat het wiebelt of omkiept..
Ik dacht 'n grote steigerhouten tuintafel voor een redelijke prijs te hebben maar ik zit nu met 'n kleinere tafel en echt een miskoop!

Duidelijke bouwtekening

Vraag €100,- meer en lever fatsoenlijk hout!

Alte

Goede service en snelle levering

Kwaliteit en netjes bezorgd

G. Otter

Kwalitatief goede meubels

Kwaliteit van het product

Afspraak bezorging op allerlaatst moment week uitgesteld, levertijd was al 6 weken, kwam nog een week bij.

Jan van Pouderoijen

Loungebank bouwpakket.
Bank van 2.30 meter besteld maar kreeg een bank van 2.00 meter
Na een paar dagen werden de goede planken afgeleverd. Netjes opgelost.

Maar:
Tekening...
Loungebank bouwpakket.
Bank van 2.30 meter besteld maar kreeg een bank van 2.00 meter
Na een paar dagen werden de goede planken afgeleverd. Netjes opgelost.

Maar:
Tekening klopt niet, wordt ook toegegeven bij navraag. 3 plankjes van de rugleuning zijn omgedraaid met 2 plankjes die de hellingshoek bepalen. Je kunt ze wel gebruiken als je de lange plantjes zelf korter maakt. Ik had ze al gemonteerd dus helaas veel extra schroef gaten. Er horen 10 schroeven van 80mm bij te zitten volgens beschrijving, maar deze waren bij mij 70mm lang. Verder miste ik 32 schroeven van 50mm. Alles bij elkaar €10 bij bouwmarkt.

Goed hout

Tekening aanpassen, betere controle op omkleedt pakket.

Cidem

Snelle levering, mooi product

Vriendelijke bezorger

Jan Mommers

Onlangs tafel met afwijkende maten besteld.
Levering snel en correct, helaas een misverstand over het gebruik ervan.
Dat is netjes opgelost; pakket is retour gegaan en het betaalde bedrag...
Onlangs tafel met afwijkende maten besteld.
Levering snel en correct, helaas een misverstand over het gebruik ervan.
Dat is netjes opgelost; pakket is retour gegaan en het betaalde bedrag is volledig terug gestort.
Dat vind ik een prima service en verdient een pluim!

levering en service

Iets meer info over materiaal

Dutrieux Frédéric

Prijs/ kwaliteit absolute nr1 in de Benelux !!

Prijs/ kwaliteit verhouding. De kwaliteit en de afwerking die je krijgt voor zulke scherpe prijzen heb ik nergens anders gevonden. (kom ook steeds uit bij Nederlandse webwinkels). Product was ook... Prijs/ kwaliteit verhouding. De kwaliteit en de afwerking die je krijgt voor zulke scherpe prijzen heb ik nergens anders gevonden. (kom ook steeds uit bij Nederlandse webwinkels). Product was ook prima ingepakt en beschermd voor transport. Helemaal top !

Ik lees veel opmerkingen omtrent levering. De man die bij kwam leveren was een 50' te laat, rekening houdende met de lange afstanden die deze mensen moeten rijden en de zware stukken die ze moeten... Ik lees veel opmerkingen omtrent levering. De man die bij kwam leveren was een 50' te laat, rekening houdende met de lange afstanden die deze mensen moeten rijden en de zware stukken die ze moeten leveren (file's, mensen niet thuis, enz...)had ik echt te doen met de transporteur. Met de glimlach wat drinkgeld gegeven. Spijtig dat het gamma van badkamermeubelen beperkt is tot steigerhout meubelen.

Falk

Prachtige tafel, fijne service