8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

M

Vlotte levering, goed geregeld.

Snelle levering, goed bereikbaar

Pia

Netjes een telefoontje half uur voor levering

Niets

Ton Veldkamp

Goed en vakkundig geholpen op de vestiging in Almere, maar wat ik wel, op zijn zachts gezegd, vreemd vind, is dat ik voor de bezorging van het door mij bestelde tafelblad € 60,- heb moeten... Goed en vakkundig geholpen op de vestiging in Almere, maar wat ik wel, op zijn zachts gezegd, vreemd vind, is dat ik voor de bezorging van het door mij bestelde tafelblad € 60,- heb moeten betalen!
Ik woon zelf in Almere, ongeveer 15 min.van Jorg vandaan!
Dit is hetzelfde bedrag dat voor bezorging in rekening wordt gebracht voor een bezorging door heel Nederland en zelfs België!!!!

Vakkennis

Kosten van bezorging variabel maken!

Margriet

We hebben 2 banken gekocht. Eentje ongeveer 8 jaar geleden waarmee we super blij waren. Deze 2e bank was erg teleurstellend. Slecht hout met veel scheuren, grote splinters, beschadigingen en de... We hebben 2 banken gekocht. Eentje ongeveer 8 jaar geleden waarmee we super blij waren. Deze 2e bank was erg teleurstellend. Slecht hout met veel scheuren, grote splinters, beschadigingen en de planken voor de armleuningen waren tekort afgezaagd.

Het bedrijf is telefonisch goed bereikbaar.

Vermelden op de website over de staat van het hout, zodat je niet wordt teleurgesteld.

Fam Ouwersloot

Super in service

ze hebben een mooi en goed product afgeleverd
En daarbij goede service geleverd en heb n afspraken goed en duidelijk nagekomen

Wendy

Vriendelijke service met vee geduld

Vriendelijke verkoopster(Roos)

Niet vragen om een lift wanneer deze toch niet gebruikt wordt . Spullen worden tot lift gebracht

Andrea

Slechte service, bezorgtijd word niet gehanteerd ondanks belofte van wel. Lang moeten wachten (bijna 12 weken), niet netjes toe gesproken aan de telefoon, als of wij als klant iets fout hadden... Slechte service, bezorgtijd word niet gehanteerd ondanks belofte van wel. Lang moeten wachten (bijna 12 weken), niet netjes toe gesproken aan de telefoon, als of wij als klant iets fout hadden gedaan terwijl het bedrijf zijn afspraken niet na kwam en loze beloftes via de chauffeur werd gedaan.

?

Kom afspraken na! Wees beleefd aan de telefoon! geef de klant de kans om achteraf te betalen, hierdoor hopelijk betere service.

Joyce Montanus

Super mooi product, heel blij met het prachtige bed voor m’n dochter. Helaas werd de levering verplaatst naar een andere dag, hierbij werd netjes gevraagd of ik die dag ook kon en thuis was. In m’n... Super mooi product, heel blij met het prachtige bed voor m’n dochter. Helaas werd de levering verplaatst naar een andere dag, hierbij werd netjes gevraagd of ik die dag ook kon en thuis was. In m’n reactie aangegeven na 12 uur thuis te zijn. Vervolgens ontvang ik een mail dat het tussen 11 en 14 geleverd zou worden . Wanneer ik hierop reageerde, werd er niet meer op mij gereageerd .
Ook in een mail aangegeven dat ik hoog zwanger ben dus niet mag tillen, ook hier geen reactie op gehad via mail. Bij levering was meneer mij niet van plan om te helpen en deed moeilijk om het naar binnen te tillen, ik heb dus de elementen toch zelf naar binnen moeten tillen. Complimenten dus voor het meubel! Maar de service mag echt anders wat mij betreft.

Het product is prachtig en makkelijk in elkaar te zetten

De service

Rogier

Alles volgens afspraak geleverd

Klant vriendelijk.
Denken mee als tijd/datum niet uitkomt

Duidelijkere foto's bij de beschrijving.
De zwart/wit fotos waren erg donker waardoor ik meerdere keren stagneerde met bouwen.
Tevens de balken en latten evt nummeren, al is het een...
Duidelijkere foto's bij de beschrijving.
Tevens de balken en latten evt nummeren, al is het een papiertje bij planken/latten plaatsen. Elke keer meten kost veel tijd.

Familie Bakhuijzen

Via contact bleek bedrijf vlakbij te zitten dus op de fiets. Afspraak ging persoonlijk en makkelijk, goede informatie gekregen waar we wat mee konden. Nog even verder gekeken en toch bij JORG de... Via contact bleek bedrijf vlakbij te zitten dus op de fiets. Afspraak ging persoonlijk en makkelijk, goede informatie gekregen waar we wat mee konden. Nog even verder gekeken en toch bij JORG de eetkamertafel besteld.

De bestelde eetkamertafel zou 4 a 5 weken levertijd zijn edoch een dag nadat we waren geweest kregen we al een levertijd door. Even afgestemd en op 6 juli is deze bezorgd.

De geleverde tafel was niet voor geboord zodat de bezorger de tafel ter plekke met boor heeft gemonteerd. Wat materiaal heeft de bezorger vergeten en dat kom ik morgen even langs brengen. In de... De geleverde tafel was niet voor geboord zodat de bezorger de tafel ter plekke met boor heeft gemonteerd. Wat materiaal heeft de bezorger vergeten en dat kom ik morgen even langs brengen. In de enquête moet ik mijn leeftijd geven waarom, waarom....... En man of vrouw, geen keuze voor beide.