Van DerMijnsbrugge M.

Meubelen rampzalige afwerking, gele houtvijzen niet ingewerkt en schuin ingevezen waardoor zichtbaar, waar toch vulmiddel over vijzen, is dit aangebracht op niet denkbare wijze en zonder naschuren. Zichtbare latten tussen Schotten niet even lang. Meerdere beschadigingen vastgesteld op moment levering. Deuren in kasten hangen schuin. Ladegeleiderlatten gebarsten door verkeerde boring. Sporen van de ijzers van de spanriemen op meubels, door niet bescherming van meubelen bij inladen en stapelen, tegen wanden binden in hun vrachtwagen. Ik weigerde levering ingevolge vele gebreken. Had via man van levering, baas aande lijn. Met deze arrogante mens is geen communicatie mogelijk. Hij gaf zijn leverancier opdracht om de door ons geweigerde levering, op de openbare weg voor ons huis te dumpen. Politie moeten bijhalen om deze vorm van sluikstorten te beëindigen. We vroegen ons voorschot van 3000euro terug voor onze geweigerde levering ingevolge niet overeenstemming van de bestelde goederen. Kregen mail terug dat onze bestelling niet kon worden geannuleerd met daarbij factuur van 500euro. De kosten die ze maakten omdat ze onze bestelling niet konden leveren. Deze firma is ronduit een schande in de sector en de baas een arrogant, oneerlijk, onbetrouwbaar iemand.
We lieten het er zeker niet bij en contacteerden reeds de nodige instanties met de nodige bewijzen en getuigenissen.
Met hun hulp en een advocaat met kennis van zaken, zullen we dit soort van oneerlijke praktijken een halt toeroepen en recht laten zegevieren.

Valse beloften

Bekwame schrijnwerkers aanwerven en zaak laten leiden door een eerlijk, bekwame bedrijfsleider.

Score voor JORG-Steigerhout.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Zie ménige mails aangaande klachten