8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Onbekend

Levering sneller dan gepland alleen de bezorgtijd erg laat in de avond, 23 uur!

Sneller levering

Als het te laat wordt andere dag leveren

Particulier

Kant en klaar buitenkeukentje (pakket) gekocht. Heel mooi geworden...toch een beetje het gevoel dat je het zelf gemaakt hebt.

Vriendelijk, vakkundig, en goede kwaliteit.

Geef in tekening ook aan dat er gezaagd moet worden.

Joris

Top Product - Nette prijs - Goede communicatie

Heldere website. Gewoon aardige mensen die de telefoon opnemen en weten welke bestelling van jou is. Nette hulp bij afhalen. oh ja, en super stevige tafelpoten, als omschreven

Niet alles is binnen 24 uur direct leverbaar. dat is geen probleem, maar moet je als klant wel rekening mee houden. Ze communiceren glashelder over wanneer iets wel voor je beschikbaar is via de... Niet alles is binnen 24 uur direct leverbaar. dat is geen probleem, maar moet je als klant wel rekening mee houden. Ze communiceren glashelder over wanneer iets wel voor je beschikbaar is via de e-mail.

Anita

In de afgelopen 3 jaar al 2 keer een bed besteld voor onze kinderen. Beide keren zeer mooie producten van goede kwaliteit. Levering precies zoals het zou moeten, netjes op tijd en in de van te voren... In de afgelopen 3 jaar al 2 keer een bed besteld voor onze kinderen. Beide keren zeer mooie producten van goede kwaliteit. Levering precies zoals het zou moeten, netjes op tijd en in de van te voren afgesproken week. De 2de keer waren ze de extra matras lade vergeten mee te leveren. Meteen contact gezocht via de mail. Meteen reactie terug en een nieuwe datum ingepland die ons beide goed uit kwam. Laten ook fijn een week van te voren weten dat de producten geleverd gaan worden waar je dan zelf nog de goedkeuring voor kan geven.

Mooie en van zeer goede kwaliteit meubels. Leveren op de afgesproken datum en tijd. Reageren goed en vrijwel direct op de mail. Indicatie over de levertijd die op de site vermeld staat is... Mooie en van zeer goede kwaliteit meubels. Leveren op de afgesproken datum en tijd. Reageren goed en vrijwel direct op de mail. Indicatie over de levertijd die op de site vermeld staat is betrouwbaar en kun je goed van op aan. Weet je van te voren precies waar je aan toe bent.

Betere uitleg bij de product keus. Is soms niet helemaal duidelijk dat wanneer je een product in kleur kiest dat je het dan nog wel of niet moet schuren.

Kramer

Mooi afgewerkt bed, netjes afgeleverd! Zeer tevreden over de service!

Gemak bestelling online, Bezorging, Betaling, kwaliteit

L. Drewes

Helaas teleurstellend

Levertijd is nagekomen

Niet geleverd wat beloofd. Op de website worden hardsteen werkbladen aangeboden. Geleverd wordt een keramische vloertegel.

smallenbroek

Wij hebben een buitentafel gekocht en bij levering constateerden we een licht beschadiging. We moesten maar even mailen. dat hebben we tot 2 keer toe gedaan inclusief een foto van de beschadiging.... Wij hebben een buitentafel gekocht en bij levering constateerden we een licht beschadiging. We moesten maar even mailen. dat hebben we tot 2 keer toe gedaan inclusief een foto van de beschadiging. Zeer teleurstellend, geen enkele reactie van Jorg meubelen ontvangen.

duidelijk overzicht

Mol

Levering en contact is goed. Bouwpakket zelf (buitenkeuken type c)
te duur voor wat je krijgt. (Achteraf een duurkoop)
B.v. je hebt 10 planken van 62.5 nodig is de helft een halve cm te...
Levering en contact is goed. Bouwpakket zelf (buitenkeuken type c)
te duur voor wat je krijgt. (Achteraf een duurkoop)
B.v. je hebt 10 planken van 62.5 nodig is de helft een halve cm te lang of te kort.
Verkeerde soort scharnieren bij geleverd.
Er miste 1 plank, maar er waren er 3 over die je niet nodig was.
En kan me goed voorstellen dat de meeste de tekening onduidelijk vinden, dat zou best wat uitgebreider mogen.

Levering netjes op afgesproken dag en tijd.

Planken beter op maat zagen.
Duidelijker tekening.
Beter nakijken of er iets mist.
Voor een bouwpakket als dit is het te duur en bijzonder dat je er 8 weken op moet wachten.

C Ouwerkerk

De levering iets later dan de eerste planning, (misschien hout levering problemen) daarna liep alles op rolletjes

product netjes gemaakt

heb ik niet

Rob

Prima bedrijf , reageren snel op mail en bij levering belde de chauffeur een uur van tevoren zodat ik van mijn werk ff naar huis kon rijden om tafel in ontvangst te nemen. mooi dat er een... Prima bedrijf , reageren snel op mail en bij levering belde de chauffeur een uur van tevoren zodat ik van mijn werk ff naar huis kon rijden om tafel in ontvangst te nemen. mooi dat er een beschrijving bij zit hoe je de tafel in elkaar kan zetten. Netjes afgewerkt en behandeld.

Levering en kundige timmermannen