8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Veel keus, makkelijk bestellen en veel mogelijkheden naar eigen wens

Fleur

Mooie tafel, lieve chauffeur en eerdere levering nadat ik gevraagd had of dit mogelijk was. Ons mailtje met de vraag de tafel voor een bepaald tijdstip te leveren die dag was alleen niet (goed)... Mooie tafel, lieve chauffeur en eerdere levering nadat ik gevraagd had of dit mogelijk was. Ons mailtje met de vraag de tafel voor een bepaald tijdstip te leveren die dag was alleen niet (goed) gelezen, waardoor de tafel uiteindelijk twee dagen later zou komen i.p.v. de eerst afgesproken dag. Door dit incident ben ik wel een volle werkdag misgelopen en kon er niks gedaan worden ter compensatie, alleen de chauffeur zou een handje helpen met tillen. Ook waren de gaten in de tafelpoten niet op de goede plek geboord om de tafelpoten te monteren. Dit moesten we uiteindelijk met onze eigen boormachine doen. Erg jammer.

Vriendelijke chauffeur, eerdere levering was mogelijk, mooie tafel.

Bij het bestellen van de tafel in de showroom werd ons heel vriendelijk verteld dat ze de tafel voor ons zouden impregneren, zonder erbij te vermelden dat dit ons €40,- zou kosten.

Piknick tafel in de uitverkoop gekocht. snelle levering.

vriendelijk personeel

bij bezorgen een exacte tijd aangeven en niet om drie komen ze leveren en dan pas zonder info om vijf komen. eerder telefoneren.verder te gek bedrijf

Willy

Slechte ervaring. Ik krijg nu deze mail van u die zegt dat wij onlangs iets gekocht hebben maar wij hebben enkel een prijsopgave aangevraagd, niets gekocht want veel te duur.
Bovendien, de...
Bovendien, de dame die ons hielp in de showroom was uiterst onaardig, eigenlijk gewoon chagrijnig!
Tegen ons heel kortaf en tegen de postbezorger die toevallig binnen kwam en haar de post gaf echt onbeschoft, niet normaal vonden wij.
Wij gunden haar gewoon geen verkoop meer, heel slecht!

Mooie producten mar verder geen.

Verkoopster op klantvriendelijkheidscursus sturen, of haar verplichten de avond ervoor op tijd te gaan slapen!
Tekst van uw verzoek aanpassen... Nogmaals wij hebben niets gekocht, enkel...
Tekst van uw verzoek aanpassen... Nogmaals wij hebben niets gekocht, enkel offerte aangevraagd!
Ik heb alle punten mbt verkoop een "uitstekend" gegeven omdat ik hoop voor u dat dit ook zo zou zijn geweest ( en ik werd verplicht iets in te vullen anders had ik het uiteraard leeg gelaten)......

Snelle levering uitstekende service

vriendelijk en klantvriendelijk

Van de Ven

Mooie meubels voor een mooie prijs

Ik heb mijn laatste bestelling nog niet mogen ontvangen. Dus ik heb beoordeeld over een bestelling daarvoor.

Petra Ordelman

Heel goed. Ik heb mijn product via een actie op fb gewonnen en kreeg een prima service.

Jullie maken goede reclame zoals in Facebook. Bovendien zijn jullie steeds bezig met productvernieuwing en vragen jullie de mening van potentiële kopers. Bovendien maken jullie prachtige spullen.

Ga zo door.

Prima!

Snelheid

Stephanie

Goede en snelle service! Zelfs als je buitenmaten wenst te hebben van uw meubel.

In de showroom heel goed geholpen. Fijn dat alles zo makkelijk kan. Telefonisch minder goed geholpen. Kort af en niet heel erg vriendelijk. Des ondanks wacht ik met smart op mijn nieuwe meubels.