8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

De handleiding klopte niet met het bestelde product.

Wij hebben een maand geleden een bestelling geplaatst met het verzoek dit pas eind november te leveren. Ik heb telefonisch contact gehad met een van de medewerksters waarin bevestigd werd dat wij... Wij hebben een maand geleden een bestelling geplaatst met het verzoek dit pas eind november te leveren. Ik heb telefonisch contact gehad met een van de medewerksters waarin bevestigd werd dat wij onze artikelen in week 48 zullen ontvangen. Tot nog toe positieve ervaring maar nog geen zicht op de kwaliteit van product, levering en service.

Zoals boven opgemerkt, hebben wij uitsluitend ervaring met de manier van bestellen. Rest van proces volgt nog.

De verzending van deze vragenlijst aanpassen en pas versturen als order + bezorging afgehandeld is. Enkele onderdelen in de bovenstaande vragen heb ik nu 'verplicht' moeten scoren om verder te... De verzending van deze vragenlijst aanpassen en pas versturen als order + bezorging afgehandeld is. Enkele onderdelen in de bovenstaande vragen heb ik nu 'verplicht' moeten scoren om verder te kunnen en heb ik derhalve in het midden beoordeeld. Dit geeft geen correct beeld.

Mooi bedrijf, mooie meubels

mooi spul, duidelijke handleiding, keurig op tijd geleverd

iets meer de diverse mogelijkheden kenbaar maken op de site

Zeer goed.

Snel en. Effectief

A.van.Beek-de Smalen

Ik heb nog geen mening eerlijk gezegd.Mijn bestelling is nog niet geleverd.Daarom kan ik niet alles beantwoorden.

geen mening

geen mening

Mooi bed, maar slechte ervaring met de levering.

Lore

Na een mislukte online bestelling werd ik heel snel via mail en telefonisch geholpen door de klantendienst! Ik vind het fijn dat je nog even de tijd hebt om je bestelling eventueel aan te passen.... Na een mislukte online bestelling werd ik heel snel via mail en telefonisch geholpen door de klantendienst! Ik vind het fijn dat je nog even de tijd hebt om je bestelling eventueel aan te passen. Het is wel jammer dat je in België niet kan betalen via pin.
Ik zal mijn meubels overmorgen ontvangen en kijk er echt naar uit!

Snelr reactie op mail

Deze vragen zouden beter pas na de levering gesteld worden. Dan kan ook die beoordeeld worden

Rinske

Super service.
Prima klantvriendelijk
Mooie meubels.

Snelle levering.

Perfecte communicatie.

Nanni van Vegten

Voor de 2e keer heb ik de uitnodiging ontvangen om JORG te beoordelen. Vanwege de levertijd van onze bestelling nog niets ontvangen. Als wij de materialen hebben ontvangen, kan ik JORG beoordelen.... Voor de 2e keer heb ik de uitnodiging ontvangen om JORG te beoordelen. Vanwege de levertijd van onze bestelling nog niets ontvangen. Als wij de materialen hebben ontvangen, kan ik JORG beoordelen. Vr. gr.

Zorg dat eerst de materialen geleverd zijn! Dan kan er een beoordeling gestuurd worden.

Irene Hollestein

Leuke en enthousiaste verkoopster die echt de tijd nam.