8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

leoni

Ik had hier een wandbord gewonnen, en er waren wat letters los gegaan tijdens de transport, ze hebben dit netjes opgelost terwijl ik niet eens voor het bord betaald had omdat ik hem gewonnen had.... Ik had hier een wandbord gewonnen, en er waren wat letters los gegaan tijdens de transport, ze hebben dit netjes opgelost terwijl ik niet eens voor het bord betaald had omdat ik hem gewonnen had. erg netjes dus.

Goed contact over wanneer er geleverd wordt.
Lost dingen netjes op.

Fennie Rinzema

We hebben het bedrijf via Facebook gevonden, en zijn er op een zondagmiddag geweest, doordat we een mooie tafel tegen kwamen, we zijn hier super goed/vriendelijk geholpen, en hebben dan ook de tafel... We hebben het bedrijf via Facebook gevonden, en zijn er op een zondagmiddag geweest, doordat we een mooie tafel tegen kwamen, we zijn hier super goed/vriendelijk geholpen, en hebben dan ook de tafel en salon tafel gekocht!

Zo door gaan, is veel te overleggen met jullie! super snelle reactie op mails/bellen

Zo door gaan, en wij komen zeker bij jullie terug voor een buiten tafel.

Omgang met kinderen goed. Nette en snelle afhandeling. Meteen een mail met ordergegevens binnen gekregen. Alleen geen info over de levering.

Goed personeel.

Sneller informatie over de levering geven.

Professioneel en klantvriendelijk. Snelle levering.

Snelle levering.
Prima product.

Website en communicatie oke. Wel erge simpele constructie (dit zie je niet op de plaatjes van de site), hierdoor vinden we het bed een te hoge prijs voor de kwaliteit die geleverd.

website en snelle levering

Door incomplete levering en fout bij Jorg hebben we na levering een week moeten wachten op de schroeven. De montage beschrijving is duidelijk alleen zeer storend dat er aan de verkeerde kanten is... Door incomplete levering en fout bij Jorg hebben we na levering een week moeten wachten op de schroeven. De montage beschrijving is duidelijk alleen zeer storend dat er aan de verkeerde kanten is voorgeboord en afgetekend zodat we potloodstrepen en zwarte dikke stift cijfers op de buitenkant van het bed hebben. Het bed zit met 6 schroeven aan beide kanten vast, zonder steenblakjes. Het bed is niet geschikt voor mensen met een zwaar lichaamsgewicht. Het bed is wel heel simpel in elkaar gezet en afgewerkt. we hadden hier meer van verwacht. Er komt heel veel hars nog it het hout lopen waardoor de vloer helemaal het hars zit. Waarschuw hiervoor en geef tips om de hars te verwijderen uit tapijt.

Sizeup 4260

Prima!

Prachtige tafel, hij staat in mijn net geopende winkel, en iedereen is er enthousiast over. De naam Jorg kwam ook bij sommige bekend voor.

Als je een tafel besteld en daar direct een bankje bij wilt bestellen staan deze niet bij elkaar op 1 pagina zeg maar. Ik heb gebeld om het bankje er apart bij te bestellen. Er mag een link zijn om... Als je een tafel besteld en daar direct een bankje bij wilt bestellen staan deze niet bij elkaar op 1 pagina zeg maar. Ik heb gebeld om het bankje er apart bij te bestellen. Er mag een link zijn om direct er iets bij te bestellen.

Mathijs Heerma

Ik heb een steigerhouten bed besteld, en ben er zeer tevreden over.

Professioneel, nauwkeurig

lars

Erg profesioneel

Mijn bestelling had een levertijd van 3-5 weken binnen 2 weken had ik me bed al binnen,
Ik vond dit erg gunstig

De bestuurder van de bestel bus was alles behalven te verstaan aan de telefoon.
Ik heb totaal geen probleem met buitenlandse werk krachten.
Alleen wou het wel makkelijk zijn als ze te...
De bestuurder van de bestel bus was alles behalven te verstaan aan de telefoon.
Ik heb totaal geen probleem met buitenlandse werk krachten.
Alleen wou het wel makkelijk zijn als ze te verstaan zijn

Jenni

Wat een slechte levering!
Verkeerd hoofdeinde zonder voorgeboorde gaatjes en korte schroefjes geleverd, lattenbodem vergeten te leveren en verkeerde matrasmaat.
Het bed is mooi, maar ik...
Wat een slechte levering!
Het bed is mooi, maar ik ben dus erg ontevreden over de slechte levering.

Mooi bed.

Levering.

Goede service

gemotiveerd personeel;

iets aandachtiger luisteren naar de klant. wij bestelden een tafel en bank, op de bestelling kwamen 2 tafels.
maar dit goed opgelost