8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

lauri de klerk

Site is duidelijk, bestelling werd vlug verzonden, keurig verpakt

veel reclame

Vooraf en bestelproces goed, montage en contact hierover minder positief

Goede website, mooie spullen

We zijn achteraf niet geheel tevreden, montage bestond uit meer dan op site gemelde "in elkaar schoeven". Geen voorgeboorde gaten en ook niet in handleiding terug te vinden dat deze nog geboord... We zijn achteraf niet geheel tevreden, montage bestond uit meer dan op site gemelde "in elkaar schoeven". Geen voorgeboorde gaten en ook niet in handleiding terug te vinden dat deze nog geboord moesten worden. Tevens een deel niet mooi geschuurd. Hierover contact opgenomen.

Nazli Esen

De bediening in de winkel was goed. Er moest een offerte opgemaakt worden voor de boekenkast. Deze prijs viel hoger uit dan verwacht. We zijn bij andere steigerhoutzaken gaan kijken voor... De bediening in de winkel was goed. Er moest een offerte opgemaakt worden voor de boekenkast. Deze prijs viel hoger uit dan verwacht. We zijn bij andere steigerhoutzaken gaan kijken voor boekenkasten en kwamen kasten tegen voor een veel goedkopere prijs dan Jorg. We hebben Jorg de foto doorgestuurd en gevraagd of zij dat ook voor de goedkopere prijs kunnen maken zoals die andere winkel zodat we alles bij Jorg konden afnemen. Hierop kreeg ik alleen de prijs door van wat de kast bij Jorg zou kosten. Jammer dat er niet wordt meegdacht terwijl de kast elders goedkoper wordt aangeboden.

Vriendelijkheid in de winkel

Meedenken met de klant. Is het elders goedkoper, dan kijken of er iets mogelijk is en de klant tegemoet komen. Vooral met zo'n grote bestelling

Adriaan

Naar aanleiding van de internetsite zijn we op locatie gaan kijken. Erg mooie meubels gezien. De meubel welke wij op de site hebben gezien, hebben wij in de winkel besteld. De bestelling was sneller... Naar aanleiding van de internetsite zijn we op locatie gaan kijken. Erg mooie meubels gezien. De meubel welke wij op de site hebben gezien, hebben wij in de winkel besteld. De bestelling was sneller dan verwacht klaar. De kans is groot dat wij hier terug keren om nog een keer wat te kopen.

Meubels worden op maat gemaakt, geheel naar wens van de klant. Dit tegen een redelijke goede prijs. De keuze om op te halen of bezorgen.

Ik heb geen tips, alles is naar wens verlopen.

P. Hoogerdijk

Zeer goed, goede service die klantgericht meewerkt. In mijn geval betekende dat een versnelde leverdatum.

Klantenservice

Wij hebben een wanddecoratiebord besteld in de winkel. De dienstverlening was goed en snel. Alleen het afleveren van het product zou 2 weken in beslag nemen, maar dit werd netjes van tevoren vermeld.

Mooie en kwalitatieve producten.

De producten gratis leveren.

Suzan van Vugt

Een mooi tafel gekocht uit de koopjeshoek.
Vlotte levering, chauffeur belt van te voren dat ze er aan komen.

goeie site, uitgebreide duidelijke informatie. mooie betaalbare meubels!

zorgen dat bij ophalen van levering. pakket in orde is. zelf nl een uur staan wachten op pakket wat uiteindelijk nog uit elkaar gehaald moest worden

Gematigd positief, zie verbeterpunten

De planken die ik besteld had waren mooi van kwaliteit.

Ik heb 2 keer 2 oude steigerhouten planken besteld.
Ik heb 2 keer 2 oude steigerhouten planken besteld.
De eerste keer was de order niet doorgekomen en de 2 e keer waren er nieuwe planken gezaagd ipv oude, dit werd overigens wel snel opgelost. Kosten bleken € 1 duurder dan op de bevestiging stond. Een verklaring werd hier niet voor gegeven. Tot 2 maal toe gaf contant betalen wat problemen ivm wisselen.
Hier ligt nog wel wat verbetering.

Prima service!