8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Slechte communicatie, zeer onvriendelijke afhandeling chauffeur

Communicatie

r mulder

2x een wanddecoratie gekocht super tevreden

Eerste indruk goed!

Alles is te veranderen naar eigen keuze! heel vriendelijke verkoop en nam alle tijd.

De mail beantwoorden misschien sneller en misschien een tip maak een chat aan op de website denk dat jullie dan nog meer gaan verkopen en de klanten hebben gelijk antwoord en gaan dan sneller over... De mail beantwoorden misschien sneller en misschien een tip maak een chat aan op de website denk dat jullie dan nog meer gaan verkopen en de klanten hebben gelijk antwoord en gaan dan sneller over op aankoop.
En in de showroom meer verkopers wij kwamen van ver en wilde wel wachten maar zag anderen klanten door wacht tijd weggaan.

Ria Warntjes

Leuk bedrijf, producten spreken mij erg aan!

Bereikbaarheid vwb contact.

Nog duidelijker de vervoers kosten melden. Ik had er overheen gelezen. Had een niet zo duur product gekocht waardoor eenderde vervoerskosten waren. Na een telefoontje was dit bedrag overigens... Nog duidelijker de vervoers kosten melden. Ik had er overheen gelezen. Had een niet zo duur product gekocht waardoor eenderde vervoerskosten waren. Na een telefoontje was dit bedrag overigens aangepast. Top.

Kennis gemaakt via Facebook / site. Bestelling gedaan ia internet. Snelle bezorging. Keurige bezorging.

Alles ging heel snel.
Had een wandbord besteld.
Attent dat er een kleine verrassing bij de bestelling zat

Bij deze bestelling verliep alles goed.
Bij de bestelling staat bij levering dat de chauffeur belt voordat hij bij de deur staat.
Dit was. Iet het geval, misschien te maken met de...
Bij deze bestelling verliep alles goed.
Dit was. Iet het geval, misschien te maken met de grootte van mijn bestelling.

Goede ervaring inzake bevestiging, leertijd. Nu wachten op komst bestelling maar hebben alle vertrouwen!

Zeer snelle levering en ziet er prima uit

zeer snelle levering ziet er prachtig uit

Lore

Na een mislukte online bestelling werd ik heel snel via mail en telefonisch geholpen door de klantendienst! Ik vind het fijn dat je nog even de tijd hebt om je bestelling eventueel aan te passen.... Na een mislukte online bestelling werd ik heel snel via mail en telefonisch geholpen door de klantendienst! Ik vind het fijn dat je nog even de tijd hebt om je bestelling eventueel aan te passen. Het is wel jammer dat je in België niet kan betalen via pin.
Ik zal mijn meubels overmorgen ontvangen en kijk er echt naar uit!

Snelr reactie op mail

Deze vragen zouden beter pas na de levering gesteld worden. Dan kan ook die beoordeeld worden

Marjolein Koomans

Redelijk goede ervaring. Snelle levering maar niet compleet. Na een week zelf opnieuw contact opgenomen nu afwachten wanneer de bevestigingsmaterialen binnen komen. Wij vonden het ook jammer dat... Redelijk goede ervaring. Snelle levering maar niet compleet. Na een week zelf opnieuw contact opgenomen nu afwachten wanneer de bevestigingsmaterialen binnen komen. Wij vonden het ook jammer dat het artikel naar ons idee niet overéén kwam met hetgeen geleverd is. Bevestigde knopjes op het wandbord behoren naar ons idee niet tot de accessoires. En op deze klacht / opmerking hebben wij geen reactie gekregen.

Snelle levering en overzichtelijke site

Betere aftersales en terugkoppeling naar klanten na het geven van opmerkingen.

a.fernandes

Je krijgt niet wat je besteld

Mooie website en makkelijk te bestellen

Wanneer je iets besteld word er echter zonder tegenbericht van hun kant iets totaal anders geleverd. Wanneer je hier niet mee akkoord gaat krijg je te horen dat de tafel die je besteld hebt niet... Wanneer je iets besteld word er echter zonder tegenbericht van hun kant iets totaal anders geleverd. Wanneer je hier niet mee akkoord gaat krijg je te horen dat de tafel die je besteld hebt niet gemaakt kan worden in het formaat dat jij wilt hebben. Tip 1: wanneer mensen iets bestellen van een website en je kunt het zo niet maken, laat dit dan weten. Ga met de mensen in gesprek over wat wel mogelijk is. Zo voorkom je nare verassingen bij levering. Tip 2: houd je aan afspraken. Wanneer een klant aangeeft dat er pas na 16.00 geleverd kan worden kom dan ook na die tijd.
Tip 3: kom de klant tegemoet. Wanneer een klant al meerdere malen een vrije dag op heeft moeten nemen om thuis te zitten voor een (uiteindelijk verkeerd geleverde) tafel. Ga dan in op het verzoek om de tafel alvast in de primer te zetten. Voor jullie een kleine moeite. Het kan voor de klant het verschil maken tussen een rechtzaak en een 'vooruit dan maar' reactie.