8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Tanja Oosten

Mooie showroom. Zijn prettig en vlot geholpen.

Duidelijke website. Goede locatie. Vriendelijk personeel.

Bij afhalen misschien een idee om 1 afhaal avond te plannen.

Herma van leeuwen

Prima,erg blij met het wandbord,leuke reacties

ingeborg spijkstra

Duidelijke uitleg

Ik heb een besteld. Deze heb ik nog niet gekregen. Wel krijg ik al een mailtje met daarin het verzoek of ik dit formulier wil invullen.lijkt mij handiger dat jullie dit mailen als het product al bij... Ik heb een besteld. Deze heb ik nog niet gekregen. Wel krijg ik al een mailtje met daarin het verzoek of ik dit formulier wil invullen.lijkt mij handiger dat jullie dit mailen als het product al bij de klant iis aangekomen

Mooi bed en handig in elkaar te zetten

Mooi eindproduct naar tevredenheid

- Bed werd niet compleet geleverd, chauffeur was onderdeel vergeten. Echter merkte ik dit zelf al snel op en de chauffeur was in no time terug en handelde keurig.

Karolien

Heb een eettafel met bankje en een salontafel besteld. Kan niet wachten tot het geleverd wordt!! Helaas moeten we nog even geduld hebben.

Heel vreemd, de 1ste bestelling is niet ontvangen. Voor de 2 de bestelling hebben we order bevestiging ontvangen. En voordat we iets aan bestelde goederen hebben ontvangen hebben we deze enquete... Heel vreemd, de 1ste bestelling is niet ontvangen. Voor de 2 de bestelling hebben we order bevestiging ontvangen. En voordat we iets aan bestelde goederen hebben ontvangen hebben we deze enquete ontvangen?

Onbekend daar we niets meer hebben vernomen na het ontvangen van de order bevestiging???
Heel vreemd om nu al een enquete hierover te ontvangen!

Zorg dat klanten jullie volledig kunnen beoordelen als ze een enquete ontvangen!

Geert-Jan Hillebrand

Snelle service hoge klantvriendelijkheid en leuke showroom

Bestel en vindgemak

Tot zover goed, bestelling moet nog geleverd worden

reactie op mijn mails;