8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Een verrassend grote showroom met prachtige meubels. De koffie was heerlijk. Onze tafel was snel gevonden en besteld, geen moeilijk gedoe, alles duidelijk.

Kort en krachtig, opties zijn helder.

Bewegwijzering naar de showroom. De straat lag open, dat gaf wat onduidelijkheid.

M. Slegers

We hebben op een zondag de showroom bezocht. Een prachtige showroom! Het was erg druk, de 2 medewerksters hadden dus eigenlijk tijd te kort. Maar wachttijd viel erg mee en we kregen een duidelijke... We hebben op een zondag de showroom bezocht. Een prachtige showroom! Het was erg druk, de 2 medewerksters hadden dus eigenlijk tijd te kort. Maar wachttijd viel erg mee en we kregen een duidelijke uitleg. Daardoor konden we snel beslissen en hebben een bestelling geplaatst. We hebben de salontafel met steigerbuis besteld. Op

Een prachtige showroom! Er worden geweldige meubels door Jorg steigerhout vervaardigd! Meubels die je ergens anders niet zo snel kunt vinden, dat is een erg sterk punt voor Jorg's Steigerhouten... Een prachtige showroom! Er worden geweldige meubels door Jorg steigerhout vervaardigd! Meubels die je ergens anders niet zo snel kunt vinden, dat is een erg sterk punt voor Jorg's Steigerhouten meubels. Ook op social media (Facebook) is Jorg goed aanwezig, een geweldige manier om bekend te worden en te blijven! In de showroom krijg je een duidelijke uitleg waardoor je een goede keuze kunt maken.

We hebben in de showroom de salontafel met steigerbuis besteld. Als je deze tafel op de site zou bestellen heb je een aantal keuzemogelijkheden. Deze mogelijkheden sluiten naar mijn mening niet op... We hebben in de showroom de salontafel met steigerbuis besteld. Als je deze tafel op de site zou bestellen heb je een aantal keuzemogelijkheden. Deze mogelijkheden sluiten naar mijn mening niet op elkaar aan... bijvoorbeeld: ik bestel de salontafel steigerhout met steigerbuizen, zelf schuren, white-wash behandeling. Maar de planken moeten toch eerst geschuurd worden voordat deze behandeld worden? Van de medewerkster hoorden we dat oud steigerhout nooit behandeld wordt met een wash, maar dat staat niet op de site bij de keuzemogelijkheden. Dus kies je voor een wash, dan krijg je automatisch nieuw steigerhout? Dat wisten wij niet.. De uitleg over washingen, schuren en impregneren en verschil oud en nieuw steigerhout mag duidelijker uitgelegd op de site naar mijn mening. Het lettertype is erg klein op de site. Sommige foto's zijn ook erg klein ge-upload. Wat ook mooi zou zijn is meerdere foto's van het product van verschillende kanten en close-up foto erbij. Zo wordt het product nog duidelijker en mooier uitgelicht!

??

Mooie showroom

Heb me tafel nog niet binnen denk nog een week kan niet echt nog een mening geven

Annelies Bos

Bureau + Eettafel + zitbank

We hebben een bestelling gedaan in de showroom en werden daar heel vriendelijk geholpen

Snelle levering! En natuurlijk hele mooie spullen;-)

B. de Rouw

Goede service. Houdt qua bezorging rekening met de voorkeurstijden van de klant. En voor mij nog belangrijker, na twee jaar zoeken bij Jorgs het droombed voor mijn dochter gevonden! Dus er kon... Goede service. Houdt qua bezorging rekening met de voorkeurstijden van de klant. En voor mij nog belangrijker, na twee jaar zoeken bij Jorgs het droombed voor mijn dochter gevonden! Dus er kon weinig mis gaan!

Slecht

Het bestelde hout was kwalitatief heel goed

De dames aan de telefoon konden geen antwoord geven op simpele vragen en gaven gemixte antwoorden in verschillende telefoongesprekken. Slechte basis aangezien je aan de telefoon al je klant qua... De dames aan de telefoon konden geen antwoord geven op simpele vragen en gaven gemixte antwoorden in verschillende telefoongesprekken. Slechte basis aangezien je aan de telefoon al je klant qua informatie niet te woord kan staan. Zal alleen nog bestellen als het qua prijs in mn straatje ligt maar niet omdat er goede service is.

Ik had jullie gevonden op Google, toen ben ik langs de showroom gegaan voor meer hulp en informatie. Ik ben heel goed geholpen. Erg blij mee! Moet mijn bed en tafel nog krijgen. Ben erg benieuwd... Ik had jullie gevonden op Google, toen ben ik langs de showroom gegaan voor meer hulp en informatie. Ik ben heel goed geholpen. Erg blij mee! Moet mijn bed en tafel nog krijgen. Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet uiteindelijk.

Erg vriendelijk geholpen

Misschien wat meer informatie over status van levering.

Wacht nog op levering.

Direct gehandeld door medewerkster na tel contact.

Ik heb een pot verf bij u besteld bij bestelprocedure staat 2 dagen levertijd. Eenmaal besteld staat er ineens 4 weken levertijd????? Nu blijkt bij verzending de pot beschadigd te zijn. Deze is... Ik heb een pot verf bij u besteld bij bestelprocedure staat 2 dagen levertijd. Eenmaal besteld staat er ineens 4 weken levertijd????? Nu blijkt bij verzending de pot beschadigd te zijn. Deze is teruggekomen via Dpd en er is geen actie ondernomen. Gevolg na 2 weken nog niets ontvangen. Ik ga met uw bedrijf bellen. Nu wordt er direct actie ondernomen. Ik hoop vandaag mijn bestelling te ontvangen!

Wij hebben via de website een halfhoogslaper gekocht voor onze zoon.

Het bestelformulier is gedetailleerd en overzichtelijk.
Duidelijke,heldere taal.

Je krijgt veel mogelijkheden waardoor wij (als klusleken al snel gingen twijfelen over iedere optie omdat we ook niet goed wisten wat alle mogelijkheden precies inhielden of wat de verschillen... Je krijgt veel mogelijkheden waardoor wij (als klusleken al snel gingen twijfelen over iedere optie omdat we ook niet goed wisten wat alle mogelijkheden precies inhielden of wat de verschillen waren. Bij sommige bestelmogelijkheden misschien een i van informatie bijvoegen over wat er precies bedoeld wordt. Zoals bijv de trap links of rechts (gezien vanaf de voorkant of vanaf het bed zelf). Of uitleg van lastige begrippen zoals matrassoort.
Per artikel meerdere afbeeldingen,ook vanaf verschillende kanten zodat je een duidelijk beeld krijgt en evt twijfel eerder wordt weggenomen.