Maud van Aerts

Ga NIET naar Jolange! Zeer slechte ervaring gehad met mijn meso gun therapie cursus. Natascha, de docent is erg denigrerend en kattig! Zelfs mijn model stoorde zich eraan. Erg vervelende toon en ik had het gevoel dat ik geen fouten mocht maken want dan kreeg ik direct een snauw. Ruim 800 euro voor zo'n dag betaald en 4 uur gereden. Van compensatie was niet te spreken. Ze verwachten dat ik de filler die ik per ongeluk was vergeten, zelf kom halen terwijl ik aan de andere kant van Nederland woon. Opsturen was te veel gevraagd, op mijn mail werd ook nooit meer gereageerd. Al met al, met buikpijn de school verlaten en 800 euro kwijt. Ga NIET naar Jolange!
- Maud van Aerts

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Maud,
Jammer van deze recensie. Wij doen er altijd alles aan om onze cursisten tevreden te stellen.
Maar zoals we al besproken hebben via de info-mail, gaan wij geen gratis opleiding geven, omdat de docent te streng was. Dit is bij de opleiding Meso Gun namelijk van groot belang.
De docent heeft netjes aan jou gevraagd of je alles begreep en of de praktijk naar wens was en hier was jouw antwoord 'ja' op.
Je bent altijd welkom de filler op te halen of we kunnen deze opsturen waar verzendkosten aan vast zitten, zoals we al met jou hadden besproken. Jammer dat dat in jouw recensie niet staat vermeld dat je veel hebt geleerd.
Team Jolange

Score voor Jolange Opleidingen: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee