Advies
Communicatie

Gerda Veldman

Prettig geholpen in de winkel. Helaas liep de levertijd enorm op. Na telefonisch contact met de verkoper tot een prima oplossing gekomen: Binnen een paar dagen werd het showmodel door vriendelijke... Prettig geholpen in de winkel. Helaas liep de levertijd enorm op. Na telefonisch contact met de verkoper tot een prima oplossing gekomen: Binnen een paar dagen werd het showmodel door vriendelijke bezorgers gebracht! Heel blij met mijn mooie relaxstoel en de service van Jansen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartstikke bedankt voor je mooie en uitgebreide review Gerda! Het doet ons goed te horen dat er samen naar een passende oplossing is gekeken en dat het relaxen nu echt kan beginnen. Heel veel... Hartstikke bedankt voor je mooie en uitgebreide review Gerda! Het doet ons goed te horen dat er samen naar een passende oplossing is gekeken en dat het relaxen nu echt kan beginnen. Heel veel zitplezier gewenst namens Jansen Totaal Wonen.

Fam. P. Hendriks

Al jaren regelmatig inkopen gedaan

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat fijn om te lezen dat jullie regelmatig komen woonshoppen bij ons. Hartstikke bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring! Tot de volgende keer bij Jansen Totaal Wonen.

Ellen Nijs

Betrouwbaar en eerlijk bedrijf. De medewerkers nemen de tijd voor je.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Ellen. Wij vinden het fijn om te lezen dat je uitgebreid bent geholpen en dat je bezoek aan onze winkel goed is bevallen. Tot de volgende keer bij... Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Ellen. Wij vinden het fijn om te lezen dat je uitgebreid bent geholpen en dat je bezoek aan onze winkel goed is bevallen. Tot de volgende keer bij Jansen Totaal Wonen.

Valentijn

Redelijk. De keuken die we 3 jaar geleden hadden gekocht. Is na veel problemen uiteindelijk goed . De stoelen die we nu gekocht hebben vinden we mooi.

Afmontage was maar gedeeltelijk gedaan moesten zelf de helft van de schroeven van de stoelen zelf aandraaien

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste Valentijn, bedankt voor het delen van je ervaring en verbeterpunt. Wat vervelend dat de afmontage niet helemaal naar wens was. Wel vinden we het fijn te horen dat jullie de stoelen mooi... Beste Valentijn, bedankt voor het delen van je ervaring en verbeterpunt. Wat vervelend dat de afmontage niet helemaal naar wens was. Wel vinden we het fijn te horen dat jullie de stoelen mooi vinden. Hopelijk gaan jullie hier veel woonplezier aan beleven! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Janssen

We werden zeer vriendelijk en professioneel geholpen door Caroline.
Prima advies gehad.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor jullie mooie 5-sterren review. Fijn om te horen dat jullie vriendelijk geholpen zijn door Carolien in onze winkel. Heel veel woonplezier gewenst met jullie nieuwe eettafel en armstoel... Bedankt voor jullie mooie 5-sterren review. Fijn om te horen dat jullie vriendelijk geholpen zijn door Carolien in onze winkel. Heel veel woonplezier gewenst met jullie nieuwe eettafel en armstoel namens Jansen Totaal Wonen.

Noor Borgers

Fijne sfeer , er is tijd voor de klant

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat fijn dat de sfeer in onze winkel je zo goed is bevallen! Bedankt voor je mooie review Noor en tot de volgende keer bij Jansen Totaal Wonen.

Koos Schröder

Wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen en geholpen.

Niet

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor je mooie woorden Koos! Heel fijn dat je zo vriendelijk bent ontvangen in onze winkel. Tot de volgende keer bij Jansen Totaal Wonen.

Bodemeyer

Geweldig geholpen

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor je 5 sterren review en mooie woorden namens Jansen Totaal Wonen.

Boekhoorn

Vriendelijk en correct geholpen niet opdringerig

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je 5 sterren review! Fijn om te horen dat het advies in onze winkel goed is bevallen. We zien je graag terug in de toekomst bij Jansen Totaal Wonen.

M.Pastoor Damen

Al vanaf 1995 klant en nu werkt zelfs mijn dochter bij jullie! Super blij met mijn mooie relaxstoel door Jeroen en Carolien geadviseerd ! Hoop nog heel lang van stoel plezier te hebben!Service is... Al vanaf 1995 klant en nu werkt zelfs mijn dochter bij jullie! Super blij met mijn mooie relaxstoel door Jeroen en Carolien geadviseerd ! Hoop nog heel lang van stoel plezier te hebben!Service is ook zo goed van jullie!

Gebruiksaanwijzing /handleiding relaxstoel!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat onwijs leuk om te horen dat jullie al zo lang trouwe klanten zijn bij Jansen Totaal Wonen en dat jullie zo goed geholpen zijn door Jeroen en Carolien. Wij wensen jullie heel veel relaxplezier... Wat onwijs leuk om te horen dat jullie al zo lang trouwe klanten zijn bij Jansen Totaal Wonen en dat jullie zo goed geholpen zijn door Jeroen en Carolien. Wij wensen jullie heel veel relaxplezier met de nieuwe stoel en we nemen jullie tip mee! Dankjewel namens Jansen Totaal Wonen.