Advies
Communicatie

Jansen totaal wonen

Goede service en kundigheid

Als jullie terug zouden bellen moet je het ook doen .

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor je review en feedback Nathalie! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Jacqueline van der Sanden

Wij zijn goed geholpen vriendelijke
Ze denken met de klant mee .
Geeft goede raar met kleuren wat goed bij elkaar kan .
Wij zijn erg te vrede over de prachtig bank . Zit...
Wij zijn goed geholpen vriendelijke
Ze denken met de klant mee .
Geeft goede raar met kleuren wat goed bij elkaar kan .
Wij zijn erg te vrede over de prachtig bank . Zit heerlijk .

Nee wij zijn te vrede

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Goedemiddag Jacqueline, wat fijn om te horen dat er zo goed met jullie is meegedacht qua kleuren en dat jullie blij zijn met het resultaat! Bedankt voor je review en heel veel woonplezier gewenst... Goedemiddag Jacqueline, wat fijn om te horen dat er zo goed met jullie is meegedacht qua kleuren en dat jullie blij zijn met het resultaat! Bedankt voor je review en heel veel woonplezier gewenst met de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Meijering

De dame welke ons heeft geholpen weet hoe ze met klanten om moet gaan.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Fijn te horen dat je goed geholpen bent in onze winkel Ruud. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Pauline Renes

Aardig en deskundig personeel

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Dankjewel voor je beoordeling Pauline! En heel veel woonplezier gewenst met je nieuwe salontafel namens Jansen Totaal Wonen.

R. Overmeer

Erg fijn geholpen in de winkel en ook mochten we de stalen even meenemen naar huis om te kijken. Bij levering was de bank door de magazijn medewerker nog eens extra goed ingepakt bij de metalen... Erg fijn geholpen in de winkel en ook mochten we de stalen even meenemen naar huis om te kijken. Bij levering was de bank door de magazijn medewerker nog eens extra goed ingepakt bij de metalen delen om beschadiging te voorkomen. Heel goed meegedacht en ook een pluim voor de bezorgers

T. van den Brink

Tijdens de aankoop rustig mij de tijd gegeven om te kijken en te vergelijken, met het realiseren van de aankoop, goede en deskundige voorlichting ook duidelijk over de levertijd, en vroegtijdig... Tijdens de aankoop rustig mij de tijd gegeven om te kijken en te vergelijken, met het realiseren van de aankoop, goede en deskundige voorlichting ook duidelijk over de levertijd, en vroegtijdig bericht dat de meubels konden worden afgeleverd. Aflevering was perfect.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Fijn te horen dat het persoonlijke advies in onze winkel en de communicatie betreft levering goed is bevallen! Wij wensen u dan ook veel woonplezier met de nieuwe draaifauteuil. Met vriendelijke... Fijn te horen dat het persoonlijke advies in onze winkel en de communicatie betreft levering goed is bevallen! Wij wensen u dan ook veel woonplezier met de nieuwe draaifauteuil. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

G.H.J Regelink

Lang gewacht op mijn stoel,, ben ik echt tevreden op mijn stoel ,,Ben ook tevreden bij de aankoop goede ,Dank je voor Advies Groetjes MV Regelink

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat goed te horen dat de stoel het wachten waard was! Heel veel zitplezier gewenst namens Jansen Totaal Wonen.

Heinrich

Bij aankoop al vragen of bezorgen of afhalen word.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Goedemorgen, namens Jansen Totaal Wonen willen we je bedanken voor de tip. Wij zullen dit intern oppakken!

ten Thij

Vriendelijk personeel denkt met je mee en goede service, aflevering nagekomen zelfs eerder, aanrader voor iedereen

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Erg leuk om te lezen, bedankt namens Jansen Totaal Wonen!

Your physical Coach

Goede service, oude bank eruit, nieuwe bank erin. Netjes achter gelaten

niet ontdekt

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Goed te horen dat onze service goed is bevallen, bedankt voor de review! Veel zitplezier gewenst met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.