Advies
Communicatie

Theo Bloem

Super geholpen en een mooie bank van goede kwaliteit gekocht, zit heerlijk.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring! Super om te lezen dat je prettig bent geholpen bij ons en ook nog eens heel tevreden bent met jouw aankoop. Heel veel zitplezier op jouw nieuwe... Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring! Super om te lezen dat je prettig bent geholpen bij ons en ook nog eens heel tevreden bent met jouw aankoop. Heel veel zitplezier op jouw nieuwe bank en tot ziens in onze winkel! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Claas van Veldhoven

Prima geholpen door Marjo Bisselink.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Fijn om te lezen dat je op de slaapafdeling prettig bent geholpen door Marjo. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

G.L. Willemsen

Begeleid bij onze keuze door verkoper Rick. Niet opdringerig, terzake kundig en goed luisterende verkoper.

Geen idee.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo prettig bent geholpen door Rick bij het kiezen van een nieuw meubel! Alvast veel plezier van de aankoop en tot ziens in onze winkel. Met... Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo prettig bent geholpen door Rick bij het kiezen van een nieuw meubel! Alvast veel plezier van de aankoop en tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Ton Jurriëns

Op advies van een zeer tevreden vriendin, die daar ook al eerder kocht, hebben wij recent een bankstel gekocht bij Jansen Totaal Wonen. Wij zijn geweldig goed geholpen door Rick. Hij heeft veel... Op advies van een zeer tevreden vriendin, die daar ook al eerder kocht, hebben wij recent een bankstel gekocht bij Jansen Totaal Wonen. Wij zijn geweldig goed geholpen door Rick. Hij heeft veel kennis van de producten, de stoffen en constructie en hij geeft goede adviezen waarbij zeker rekening wordt gehouden met omstandigheden. Hij neemt alle tijd voor de klant en denkt met hem mee. Wat een super goede service. Dus nooit meer verder lopen en gewoon altijd bij Jansen Wonen kopen. Beter kan niet.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor de 5 sterren review en voor alle mooie complimenten. Fijn om te lezen dat ik u zo prettig heb kunnen helpen bij het kiezen van een nieuwe bank. Alvast heel veel plezier van jullie... Bedankt voor de 5 sterren review en voor alle mooie complimenten. Fijn om te lezen dat ik u zo prettig heb kunnen helpen bij het kiezen van een nieuwe bank. Alvast heel veel plezier van jullie nieuwe Rigas bank en hopelijk mag ik jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen bij ons in de winkel. Hartelijke groet, Rick

L.Nieboer

Vandaag, bij Jansen Totaal Wonen geweest. Mooie ruim opgezette en schone winkel, wel even zoeken naar de infobalie want deze was vanuit de ingang niet direct zichtbaar onder de trap. Samen met mijn... Vandaag, bij Jansen Totaal Wonen geweest. Mooie ruim opgezette en schone winkel, wel even zoeken naar de infobalie want deze was vanuit de ingang niet direct zichtbaar onder de trap. Samen met mijn moeder van halverwege de 70 naar een sta-op stoel gaan kijken en dan wil je direct op je doel af en niet de hele winkel rond. Het was door het regenachtige weer aardig druk, maar Jeroen, de woonadviseur had snel in de gaten dat we graag advies wensten. En dit kregen we hoor! Met alle geduld van de wereld legde hij uit wat belangrijk is om rekening mee te houden en wat bij de lengte en het postuur van mijn moeder past. Geen gepush of gladde verkooppraatjes, maar een eerlijk en geduldig advies. Jeroen, je bent een topper, en we komen voor een volgende woon aankoop zeker terug bij Jansen Totaal Wonen.

Info balie beter zichtbaar

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste Leontien. Bedankt voor deze prachtige review en mooie complimenten over onze winkel. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de hulp en het advies die Jeroen jou en je moeder heeft... Beste Leontien. Bedankt voor deze prachtige review en mooie complimenten over onze winkel. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de hulp en het advies die Jeroen jou en je moeder heeft geboden tijdens de zoektocht naar een passende relaxfauteuil. Hopelijk heeft je moeder er heel veel plezier van! Graag tot een volgende keer in onze winkel. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Arts

Goed geholpen

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor deze mooie review! Super om te lezen dat je prettig geholpen bent. Alvast veel plezier van jouw aankoop en hopelijk tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke Groet, Jansen Totaal Wonen

Verhoef

Super echt goede communicatie en verzorging perfect

Nvt

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor deze positieve review en mooie score! Fijn om te lezen dat je onze communicatie en service als prettig hebt ervaren. Heel veel plezier van jouw aankoop en tot ziens in onze winkel. Met... Bedankt voor deze positieve review en mooie score! Fijn om te lezen dat je onze communicatie en service als prettig hebt ervaren. Heel veel plezier van jouw aankoop en tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Wilfred Jansen

Netjes en keurig geholpen door één van uw medewerkers.
Service en kwaliteit is top.
Ook de levering ging helemaal goed.
Het hele proces van A tot Z is top bij Jansen Totaal Wonen. Netjes en keurig geholpen door één van uw medewerkers.
Service en kwaliteit is top.
Ook de levering ging helemaal goed.
Het hele proces van A tot Z is top bij Jansen Totaal Wonen.
Hier moet je zijn geweest!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor deze mooie review en geweldige complimenten over onze winkel, medewerkers en service! Heel veel plezier van jouw aankoop en hopelijk tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke groet,... Bedankt voor deze mooie review en geweldige complimenten over onze winkel, medewerkers en service! Heel veel plezier van jouw aankoop en hopelijk tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Jan Heijmen

Prima zaak, komen altijd weer terug.
Duidelijke uitleg, er wordt niet " achter je kont aan gezeten".
Wordt keurig op de hoogte gehouden w.b. de bezorging. Niets te klagen.
Het betreft...
Prima zaak, komen altijd weer terug.
Duidelijke uitleg, er wordt niet " achter je kont aan gezeten".
Wordt keurig op de hoogte gehouden w.b. de bezorging. Niets te klagen.
Het betreft Profijt meubel in Huissen.

n.v.t.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor je mooie review en de complimenten over onze winkel en de service/bezorging. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen in onze winkel! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal... Bedankt voor je mooie review en de complimenten over onze winkel en de service/bezorging. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen in onze winkel! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen & Profijt Meubel Huissen

D.A.

Goed geholpen in de winkel en de service achteraf is ook zeer prima !

De bezorger vroeg 100 euro meer dan wat er op de bon stond!
Dit is wel een beetje schandalig.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat je prettig geholpen bent in de winkel en onze service is bevallen. Ook prettig om te lezen dat we de verwarring rondom de bezorgkosten hebben... Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat je prettig geholpen bent in de winkel en onze service is bevallen. Ook prettig om te lezen dat we de verwarring rondom de bezorgkosten hebben kunnen oplossen, onze excuses voor de onduidelijkheid. Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals ontvangen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen