Advies
Communicatie

Sonja Knottnerus

Alle lof voor Hans en Lindy voor hun vakkundige hulp en advies, w.b.t.
het aanschaffen van mijn nieuwe matrassen.
Ik slaap nu als een roos!
Sonja Knottnerus, Huissen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor je geweldige review Sonja! Super dat het resultaat van het uitgebreide slaapadvies van Hans en Lindy je zo goed bevalt. Een hele goede nachtrust gewenst namens Jansen Totaal Wonen.

Holweg

Ik was verrast door de vriendelijkheid, de deskundigheid en service

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Geweldig om te horen dat ons deskundige advies en onze service zo goed is bevallen! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en heel veel zitplezier gewenst met de nieuwe loveseat. Met... Geweldig om te horen dat ons deskundige advies en onze service zo goed is bevallen! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en heel veel zitplezier gewenst met de nieuwe loveseat. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Marja veenstra

Helemaal prima vakkundig geplaats pluim hoot

Weet niet alles was prima

Stoks

Naomie heeft ons deskundig en zeer klantvriendelijk geholpen bij de aanschaf van een nieuwe salontafel. Zij maakte communicatief een uitstekende verbinding met ons. Autentiek en betrokken. Geweldige... Naomie heeft ons deskundig en zeer klantvriendelijk geholpen bij de aanschaf van een nieuwe salontafel. Zij maakte communicatief een uitstekende verbinding met ons. Autentiek en betrokken. Geweldige verkoopster. Onze dank.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor jullie mooie woorden! Super om te lezen dat jullie prettig zijn geholpen door Naomi bij het uitzoeken van jullie nieuwe salontafel. Tot de volgende keer bij Jansen Totaal Wonen.

Derks

Vriendelijk personeel wat goede adviezen geeft. Niet alleen voor materialen maar ook naar de klant kijkt en de juiste maten meubels adviseert.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je 5 sterren review en vriendelijke woorden! Wij vinden het fijn om te lezen dat je goed bent geadviseerd in onze winkel over de verschillende mogelijkheden. Tot de volgende keer... Hartelijk dank voor je 5 sterren review en vriendelijke woorden! Wij vinden het fijn om te lezen dat je goed bent geadviseerd in onze winkel over de verschillende mogelijkheden. Tot de volgende keer bij Jansen Totaal Wonen.

Pauline

Top!

Wij zijn al 20 jaar klant en zeer tevreden. Klantenservice, verkoopadvies en klachtafhandeling is uitstekend.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartstikke bedankt voor jullie mooie 5 sterren review. Wat geweldig om te lezen dat jullie al 20 jaar klant zijn bij ons en nog altijd tevreden zijn over ons persoonlijke advies en onze... Hartstikke bedankt voor jullie mooie 5 sterren review. Wat geweldig om te lezen dat jullie al 20 jaar klant zijn bij ons en nog altijd tevreden zijn over ons persoonlijke advies en onze klantenservice. Tot de volgende keer bij Jansen Totaal Wonen!

Simone Peters

Goede service

Ging even mis toen er een verkeerde stoel eerst uitgepakt werd. Gelukkig werd de fout hersteld en hadden ze alles bij zich. Alle verpakkingsmaterialen werden netjes meegenomen. Dus prima service.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van je ervaring Simone! Wat fijn dat de levering uiteindelijk helemaal is goed gekomen en het verpakkingsmateriaal netjes is meegenomen. We wensen je heel veel zitplezier... Bedankt voor het delen van je ervaring Simone! Wat fijn dat de levering uiteindelijk helemaal is goed gekomen en het verpakkingsmateriaal netjes is meegenomen. We wensen je heel veel zitplezier namens Jansen Totaal Wonen.

Raven

Heel goed interieur advies gehad waarin echt al onze wensen zijn terug gekomen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring! Erg leuk om te horen dat jullie tevreden zijn met het interieuradvies in onze winkel. Heel veel woonplezier gewenst namens Jansen Totaal Wonen.

Ariese

Ruime keus en prima geholpen. Bij de bezorging werd alles netjes in elkaar en op de plaats gezet. Het afval werd ook netjes opgeruimd en meegenomen. Prima zaak dus.

Misschien als extra service twee kussen bij de bank. Dan was het helemaal prima 😅

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Het doet ons goed te lezen dat de bezorging naar wens is verlopen. We wensen je heel veel zitplezier met de nieuwe bank namens Jansen Totaal Wonen.

Familie koekkoek

Heel fijn bedrijf

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor jullie 5 sterren review en mooie woorden! Het doet ons goed te lezen dat jullie onze winkel zouden aanbevelen. Tot de volgende keer bij Jansen Totaal Wonen.