Advies
Communicatie

E.Kersten Vierboom

De verkoop was heel goed een verkoopster die wist waarover ze sprak.
Met de levering zouden er viltjes onder de poten gezet worden maardie hadden ze niet bij zich.
Ook is de vergrendeling...
De verkoop was heel goed een verkoopster die wist waarover ze sprak.
Ook is de vergrendeling er niet afgehaald ( ik wist niet dat er vergrendeling op zat) daar heb ik over gebeld en heb een goede uitleg gekregen hoe dat moet maar ik woon alleen dus moet ik wachten tot er iemand komt die dat voor me doet.
Verder heb ik foto's doorgestuurd naar de service afd er zit n.l.een streep over de leuning.

Met vr. Groet.E.Kersten Vierboom

Beste Bets,
Beste Bets,
Wat vervelend dat de vergrendeling er niet vanaf is gehaald bij de levering. Als het goed is heeft u inmiddels contact gehad met mijn collega en komt er iemand langs om u te helpen! Er wordt dan gekeken naar de diepte van de zitting en de vergrendeling wordt eraf gehaald. Hopelijk kunt u daarna optimaal genieten van de nieuwe bank, want dat is wel de bedoeling natuurlijk. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Eilander

Bankstel kon niet door deuren.
Prima opgelost. Bankstel staat exact op de goede plaats. Top!!!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat fijn te horen dat je bankstel op de goede plaats is gezet! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Heel veel zitplezier gewenst namens Jansen Totaal Wonen.

M. Buiting

Soms vergeet je iets en past de bank niet door de deur! Geweldig opgelost, waarvoor dank. Servicemonteur Wiellie heeft alles perfect in orde gemaakt en zijn tips en adviezen zijn genoteerd.

Eventuele te verwachten problemen onderkennen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Marjan! Wat fijn dat de bank naar binnen is gekomen en dat Wiellie jullie goed heeft geadviseerd. Heel veel zitplezier gewenst met de nieuwe bank... Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Marjan! Wat fijn dat de bank naar binnen is gekomen en dat Wiellie jullie goed heeft geadviseerd. Heel veel zitplezier gewenst met de nieuwe bank namens Jansen Totaal Wonen.

RK Kool

Perfect geholpen om de juiste keus te maken voor ons nieuw aan te schaffen bankstel en fauteuil. Onze eerste indruk was, weer het zelfde qua kleur en stijl tot dat we een woon adviseuse spraken die... Perfect geholpen om de juiste keus te maken voor ons nieuw aan te schaffen bankstel en fauteuil. Onze eerste indruk was, weer het zelfde qua kleur en stijl tot dat we een woon adviseuse spraken die ons erg goed adviseerde over de mogelijke combinaties tussen materialen, kleur en stijl. Levering ging volgens afspraak en de service was bijzonder. Veel dank, we genieten van onze nieuwe meubels. Jean en Rob

Geen, prima zo

Beste Jean en Rob,
Beste Jean en Rob,
Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze meubels, het persoonlijke advies van onze verkoopster en onze service. Heel veel plezier van jullie mooie nieuwe bank en fauteuil!
Jansen Totaal Wonen

E. Bohlander

Prettige bediening. Er wordt goed naar de klant geluisterd.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Van Beem

Bij levering bleken er wat dingen niet goed te zijn met onze bank. Maar keer op keer is dit zeer snel en netjes afgehandeld door jullie klantenservice en de medewerkers die ervoor zijn ingezet.

voor de bank bij de klant geleverd wordt kijken of deze ook netjes gemaakt is. En er geen grote kieren zijn bij de zittingen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat fijn om te horen dat alles netjes is opgelost met jullie nieuwe bank! Wij stellen jullie positieve review dan ook erg op prijs. Hartelijk dank en heel veel woonplezier gewenst met de nieuwe bank... Wat fijn om te horen dat alles netjes is opgelost met jullie nieuwe bank! Wij stellen jullie positieve review dan ook erg op prijs. Hartelijk dank en heel veel woonplezier gewenst met de nieuwe bank namens Jansen Totaal Wonen.

Familie Bloem

Ik was sceptisch, omdat ik normaal dure merken koop en wij na een kleine renovatie nog mooie eetkamer stoelen nodig hadden. Op tips vanuit de buurt toch naar Jansen Totaal Wonen gegaan. Wij werden... Ik was sceptisch, omdat ik normaal dure merken koop en wij na een kleine renovatie nog mooie eetkamer stoelen nodig hadden. Op tips vanuit de buurt toch naar Jansen Totaal Wonen gegaan. Wij werden door Bo enorm goed geholpen. Talent in sales. En de stoelen die wij nu hebben gekocht bij Jansen doen niks onder van de dure stoelen die wij na 12 jaar hebben vervangen. Owja keer 4 goedkoper.
PS de lekkere hapjes bij het uitzoeken van de stoelen gaven toch een gevoel van premium winkelen.

nvt

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor jullie uitgebreide, positieve review! Het doet ons goed te horen dat jullie zo fijn zijn geholpen in onze winkel, dat de stoelen goed bevallen én dat jullie de hapjes lekker... Hartelijk dank voor jullie uitgebreide, positieve review! Het doet ons goed te horen dat jullie zo fijn zijn geholpen in onze winkel, dat de stoelen goed bevallen én dat jullie de hapjes lekker vonden! Heel veel zitplezier gewenst en tot de volgende keer bij Jansen Totaal Wonen.

Jansen totaal wonen

Fijne samenwerking,en goed geholpen

Het was perfect,dankjewel

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor je positieve review! Wij vinden het fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent in onze winkel! Tot de volgende keer bij Jansen Totaal Wonen.

P.Aling

Mijn ervaring is goed!

Bij mij was alles naar wens. De bezorger belde op tijd, dat hij later kwam dan afgesproken. Pakte de bank uit , nam het plastic mee. Ik ben tevreden.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Als we nog iets kunnen verbeteren, horen we het graag. Veel zitplezier gewenst met de nieuwe bank namens Jansen Totaal Wonen.

FMH Buys

Begin van het jaar hebben we twee stoelen van het merk Baenks aangeschaft bij Jansen Totaal Wonen en een kast bij Profijt (gesitueerd in hetzelfde gebouw van Jansen Totaal Wonen). De kast is reeds... Begin van het jaar hebben we twee stoelen van het merk Baenks aangeschaft bij Jansen Totaal Wonen en een kast bij Profijt (gesitueerd in hetzelfde gebouw van Jansen Totaal Wonen). De kast is reeds eerder geleverd, de stoelen zijn recentelijk bezorgd.

We hebben een eerdere review gegeven over de afhandeling van de bezorging van de door ons aangekochte spullen, helaas was de eerdere review niet positief. Echter we zijn blij met de manier waarop Jansen Totaal Wonen dit heeft opgelost. Er is telefonisch contact geweest en samen zijn we tot goede afspraken gekomen over hoe de punten opgelost kunnen worden. Jansen Totaal Wonen heeft gedaan wat afgesproken is en wat beloofd is.

Voor wat betreft de aangekochte meubels. De meubels bevallen erg goed en zijn een mooie aanvulling in ons huis. En nogmaals, we zijn blij met de manier waarop Jansen Totaal Wonen de problemen heeft opgelost! Chapeau!

Zie beschrijving ervaring

Beste familie Buys,
Beste familie Buys,
Het doet ons goed te lezen dat alles inmiddels netjes is opgelost en de nieuwe meubels goed bevallen! Wij waarderen het delen van jullie ervaring, bedankt daarvoor. We wensen jullie veel woonplezier toe! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.