Advies
Communicatie

Janssen

Ze hebben de afspraken niet goed gecommuniceerd neer elkaar toe ,en er was niemand die je tepakken kreeg aan de telefoon dus zelf maar met de chauffeur op gelost.En ik wacht nog op een bevestiging.... Ze hebben de afspraken niet goed gecommuniceerd neer elkaar toe ,en er was niemand die je tepakken kreeg aan de telefoon dus zelf maar met de chauffeur op gelost.En ik wacht nog op een bevestiging.

Zie klacht

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Fijn dat we zojuist alles hebben kunnen ophelderen tijdens het prettige telefoongesprek. Zoals aangegeven, ontvang je binnen 2 weken na levering het All in House Service certificaat. We wensen je... Fijn dat we zojuist alles hebben kunnen ophelderen tijdens het prettige telefoongesprek. Zoals aangegeven, ontvang je binnen 2 weken na levering het All in House Service certificaat. We wensen je alvast heel veel woonplezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Nvt

Zeer slechte en nare ervaring! Werden behandeld als afval! Ga hier nooit iets kopen. Hebben daar een keuken gekocht en alles is stuk geleverd: koelkast scheef ingezet, afzuigkap zuigt niet af,... Zeer slechte en nare ervaring! Werden behandeld als afval! Ga hier nooit iets kopen. Hebben daar een keuken gekocht en alles is stuk geleverd: koelkast scheef ingezet, afzuigkap zuigt niet af, vaatwasser die lekkage heeft waardoor laminaat beschadigd is geraakt, 5x monteur terug gekomen voor lekkage bij de spoelbak (dit uiteindelijk zelf binnen 2 minuten opgelost terwijl ik geen monteur ben), eigen oven beschadigd tijdens het monteren en zelf ook nog eens vast moeten zetten. Bij alles zeggen ze, is niet ons probleem, ga maar naar de leverancier of ze worden boos en verbaal. JTW houd zich overal van af en een beetje service ho maar!
.. Hebben zeer spijt dat we hier een keuken hebben gekocht en zijn ook nog eens bijna 10k lichter. Je zou het bijna oplichting noemen.
1e vaatwasser was stuk, kregen er nu één uit de showroom met een waarde halfkeer zo laag en ook nog eens defect... Krijg je vervolgens een reactie dat we dit zelf hebben gedaan terwijl het nog geen dag stond. Dus wees een gewaarschuwd mens als u daar iets koopt.

Alles!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste meneer Roosenboom, wij vinden het heel teleurstellend deze review te ontvangen. Wij hebben er alles aan gedaan om de openstaande punten aan uw keuken zo goed mogelijk af te werken, ondanks de... Beste meneer Roosenboom, wij vinden het heel teleurstellend deze review te ontvangen. Wij hebben er alles aan gedaan om de openstaande punten aan uw keuken zo goed mogelijk af te werken, ondanks de diverse aantijgingen en behoorlijke intimidaties richting onze medewerkers die wij geslikt hebben. Voor beide partijen was dit absoluut geen prettige ervaring. We sluiten dit dossier daarom graag en wensen u verder nog veel plezier van uw keuken. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Profijt

Hoge tafel en stoelen gekocht . Voor mij veel geld . Goed geholpen, alles betaald . Helaas ging er met de tafel van alles mis . Waarschijnlijk buiten jullie echte schuld om maar de oplossing die ik... Hoge tafel en stoelen gekocht . Voor mij veel geld . Goed geholpen, alles betaald . Helaas ging er met de tafel van alles mis . Waarschijnlijk buiten jullie echte schuld om maar de oplossing die ik vroeg een tafel uit ander filiaal kon niet wegens frainchise model . Weken later (13) tafel nog steeds in India kon dat wel . Wel opgelost met leentafel maar dat was niet mijn tafel. Gisteren eindelijk (november al besteld ) de tafel uit ander filiaal gekregen na heel veel gebel .
Uiteindelijk door Monique goed opgelost maar na al deze dingen zullen jullie mij niet meer terug zien .

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Goedemorgen Mirella, wat vervelend om te horen dat er met de tafel nogal wat mis was en dat je een tijd hebt moeten wachten op de nieuwe tafel. Wel fijn dat je zo lang een leentafel hebt gekregen en... Goedemorgen Mirella, wat vervelend om te horen dat er met de tafel nogal wat mis was en dat je een tijd hebt moeten wachten op de nieuwe tafel. Wel fijn dat je zo lang een leentafel hebt gekregen en dat Monique het uiteindelijk goed heeft opgelost. We hopen dan ook dat je veel woonplezier gaat beleven met de nieuwe tafel! Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Dit ben ik niet verplicht

Ik wens nergens verplicht toe te worden

Te lange wachttijden op de leveranties

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste Roel, wat vervelend dat je het gevoel hebt gekregen dat je ergens toe verplicht werd. Graag horen wij wat deze verplichting inhield, zodat wij dit intern kunnen behandelen. Betreft de... Beste Roel, wat vervelend dat je het gevoel hebt gekregen dat je ergens toe verplicht werd. Graag horen wij wat deze verplichting inhield, zodat wij dit intern kunnen behandelen. Betreft de levertijden zijn wij afhankelijk van onze leveranciers en communiceren wij deze levertijden zo goed mogelijk met onze klanten. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Jos Thimister

Goed en netjes ingericht overzichtelijke
Winkel.
Verkoopster is zeer vriendelijk en behulpzaam, goed geadviseerd voordat we twee fauteuils gekocht hebben.
We zijn al klant bij jassen...
Goed en netjes ingericht overzichtelijke
Winkel.
We zijn al klant bij jassen totaalwonen, sinds 1992
Wij zelf komen uit Apeldoorn maar komen toch altijd weer terug bij deze goede meubelzaak.

Gewoon zo door gaan.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Goedemorgen Jos, wat leuk om te horen dat jullie al ruim 30 jaar trouwe klanten zijn bij Jansen Totaal Wonen en dat jullie ook deze keer weer goed geslaagd zijn in onze winkel. Wij wensen jullie dan... Goedemorgen Jos, wat leuk om te horen dat jullie al ruim 30 jaar trouwe klanten zijn bij Jansen Totaal Wonen en dat jullie ook deze keer weer goed geslaagd zijn in onze winkel. Wij wensen jullie dan ook heel veel zitplezier met de 2 nieuwe fauteuils en zien jullie graag weer bij ons terug in de toekomst. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Jolanda Langen

Tafel en stoelen gekocht. Erg prettig geholpen vanmorgen.

Beste Jolanda,
Beste Jolanda,
Bedankt voor de positieve review. Wat fijn om te lezen dat Bo je prettig geholpen heeft bij de aankoop van jouw nieuwe tafel en stoelen! Alvast heel veel plezier van de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Kurt

TOP!

Beste Kurt,
Bedankt voor je positieve review. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent en we wensen je heel veel plezier van jouw prachtige nieuwe bank en salontafels!
Met vriendelijke...
Beste Kurt,
Jansen Totaal Wonen

Pijl

Zeer net bedrijf doen wat ze beloven

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! We horen graag als we nog wat kunnen verbeteren. We wensen je heel veel zitplezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

S Radelaar

Prachtige zaak met geweldige begelijding en informetie etc.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat fijn om te horen dat je bezoek aan Pronto Wonen Huissen zo goed is bevallen. Wij wensen je veel woonplezier met de nieuwe salontafel en relaxfauteuil!

van Dinther

Een heel prettige ervaring

ga zo door Femmie

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat leuk dat jullie zo goed geholpen zijn door Femmie. Dat is altijd fijn om te horen, bedankt! Wij wensen je heel veel zitplezier met de nieuwe fauteuil. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.