1908 beoordelingen
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

1908 Reviews

Jos

28 juli j.l. kwam 1 monteur en werden overal gaten geboord en achtergevel en zijgevel geïsoleerd. Niet afgewerkt. Voorgevel niet aan begonnen. Wel gaten geboord. Op dak een kwart kuub korrels... 28 juli j.l. kwam 1 monteur en werden overal gaten geboord en achtergevel en zijgevel geïsoleerd. Niet afgewerkt. Voorgevel niet aan begonnen. Wel gaten geboord. Op dak een kwart kuub korrels verlijmd, die door spouwmuur opening door dakpannen ging. zou een vervolgdatum spoedig gepland worden aldus monteur. Sindsdien geen datum om klus af te maken. Reageren niet meer op mail. Telefonische beloften van Nederland Isoleert helpen niet. Gebeurd niets. Wel rekeningen gestuurd dat klus af is. Dan na mailen dat rekening niet betaald hoeft te worden totdat klus af is. Dan aanmaning ontvangen om rekening te betalen. Wederom na mail excuses hiervoor. Maar Isoprofs plant geen datum om klus af te maken. Geen reactie op mail. We nemen nog op 9-9-2022 contact op met Essent en als dat niet helpt dan stellen we Isoprofs en Essent in gebreke. Als dat niet helpt dan betalen we niets en zoeken een ander bedrijf om de klus af te maken.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur wil wel maar is alleen op pad gestuurd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Geef de plandatum door en kom de afspraak na. Werk netjes af.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review en onze excuses voor hoe de zaken zijn verlopen.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review en onze excuses voor hoe de zaken zijn verlopen.
Inmiddels is er een nieuwe afspraak gepland en we gaan er dan ook vanuit dat we op die manier alsnog met u tot een goede afronding van de werkzaamheden komen.

Jac van Stratum

We zijn heel erg tevreden hoe de medewerkers hun werk hebben gedaan. Hele nette en attente Poolse medewerkers (Mark en ?). Ze hebben uitleg gegeven over hun werkwijze, netjes gewerkt en alles schoon... We zijn heel erg tevreden hoe de medewerkers hun werk hebben gedaan. Hele nette en attente Poolse medewerkers (Mark en ?). Ze hebben uitleg gegeven over hun werkwijze, netjes gewerkt en alles schoon achtergelaten. Die moet je koesteren en mag je van ons een heel groot compliment geven!

Wat viel u in positieve zin op?

De servicegerichtheid van beide monteurs

Zorgen dat je die 2 mannen houdt

Hartelijk dank voor de mooie review.
Wij nemen uw compliment over de uitvoerders mee en zijn blij te vernemen dat alles naar wens is uitgevoerd en afgerond.
Isoprofs

Isoprofs kwam niet opdagen tijdens de eerste installatie afspraak. Helaas koste het de hele dag en belcontact met 4 medewerkers om daar achter te komen. De medewerkers spraken elkaar tegen over het... Isoprofs kwam niet opdagen tijdens de eerste installatie afspraak. Helaas koste het de hele dag en belcontact met 4 medewerkers om daar achter te komen. De medewerkers spraken elkaar tegen over het al dan niet doorgaan van de afspraak en de reden van afzeggen. Door een medewerker is zelfs gelogen over de reden van afzeggen. Dit is niet acceptabel en Essent onwaardig.

Wat viel u in positieve zin op?

Tijdens de tweede afspraak waren de monteurs stipt op tijd. Ze waren vriendelijk en hebben snel en netjes gewerkt.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Afspraken nakomen en veel beter communiceren.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review en onze excuses voor hoe de zaken in eerste instantie zijn verlopen.
Gelukkig is uiteindelijk alles netjes en naar tevredenheid...
Geachte heer/mevrouw,
Gelukkig is uiteindelijk alles netjes en naar tevredenheid afgerond.
Vriendelijk groet,

P.witteman

Zeer professioneel

Wat viel u in positieve zin op?

Hele aardige medewerkers, duidelijke uitleg en toen het klaar was alles netjes opgeruimd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

De vertegenwoordiger had eigenlijk in de offerte een steiger moeten opnemen, nu moest het op een ladder uitgevoerd worden, wat de veiligheid van de medewerkers niet ten goede kwam, ze waren bereid... De vertegenwoordiger had eigenlijk in de offerte een steiger moeten opnemen, nu moest het op een ladder uitgevoerd worden, wat de veiligheid van de medewerkers niet ten goede kwam, ze waren bereid het zonder te doen maar eigenlijk was het te hoog

Hartelijk dank voor de review.
Wij zijn blij te vernemen dat alles naar wens is verlopen.
Isoprofs B.V.

Duidelijke taal, snelle offerte en uitvoering. Vriendelijke monteurs

Nakomen afspraken

Hartelijk dank voor de mooie review.
Wij vinden het erg fijn te vernemen dat alles naar tevredenheid is verlopen.
Isoprofs B.V.

Goede informatie en goede uitvoering en service

Aardige medewerkers

Vooral zo doorgaan.

Hartelijk dank voor de review.
Wij zijn blij te vernemen dat alles naar wens is verlopen.
Isoprofs B.V.

Klantvriendelijk, werken netjes en vakkundig.

Vakmanschap en snelheid

Geachte Heer/Mevrouw,
Hartelijk dank voor deze review.
Wij vinden het fijn te vernemen dat alles naar wens is verlopen.

M.Peters

Van begin tot eind is alles perfect verlopen

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke medewerkers ,werken snel en goed.
Toen het werk klaar was hebben ze netjes alles opgeruimd.

Geachte Heer/Mevrouw,
Hartelijk dank voor deze review.
Wij vinden het fijn te vernemen dat alles naar wens is verlopen.
Isoprofs B.V.

Werkzaamheden zeer correct uitgevoerd. Doch adminstratieve afhandeling_betaalbewijs b.v._laat zeer te wensen over!

Wat viel u in positieve zin op?

Uitvoering van de werkzaamheden door het personeel. Vriendelijk, behulpzaam en alles keurig opgeruimd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Zorg ervoor dat je op zijn minst naast de factuur een betaalbewijs kunt krijgen na correcte betaling. Een kopie van je eigen bankrekening kan ongewenst zijn!

Hartelijk dank voor de review.
Wij gaan er vanuit dat de kwestie omtrent het betaalbewijs inmiddels netjes met u is opgelost.
Mochten wij hierin toch nog iets voor...
Hartelijk dank voor de review.
Mochten wij hierin toch nog iets voor u kunnen betekenen dan zien wij graag een mail tegemoet waarna wij dit verder met u op zullen pakken.
Isoprofs B.V.

Er wordt niet gereageerd op mail en telefoon. Er is heel snel een afspraak gemaakt voor de uitvoering van de muur isolatie. Het blijkt echter onmogelijk om een afspraak te plannen voor het opruimen... Er wordt niet gereageerd op mail en telefoon. Er is heel snel een afspraak gemaakt voor de uitvoering van de muur isolatie. Het blijkt echter onmogelijk om een afspraak te plannen voor het opruimen van grote hoeveelheden isolatiemateriaal die op de zolder terecht zijn gekomen. Herhaaldelijk gemaild en telefonistes aan de lijn die verzekeren dat er teruggebeld zal worden. Dit duurt al meer dan drie weken.

Wat viel u in positieve zin op?

Eerste contact , uitleg was professioneel en vriendelijk.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Ben even professioneel en vriendelijk als er na uitvoering werkzaamheden vragen of problemen zijn.