Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

ten Dam

De medewerkers staan ruzie met elkaar te maken in aanwezigheid van klanten. Eén van de medewerkers heeft contact gehad met Isoprofs dat de lijm niet uit het pistool kwam tijdens het inspuiten van de korrels. Nu is de grote vraag of er lijm ergens tussen zit?
Daarnaast zijn we blijven zitten met een enorme puinhoop die we mochten schoonmaken. Van de medewerker die contact had met Isoprofs begreep ik uit het gesprek dat er normaal nauwelijks korrels uit de spouw gespoten worden als de lijm goed is ingesteld!

Dit verlaagd ons vertrouwen dat de werkzaamheden goed gedaan zijn door enkele onbekwame medewerkers.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van Isoprofs? Kies max 3 antwoorden

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Goede uitleg op de vragen van de adviseur. De werkwijze van de medewerkers is dramatisch

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Interne processen op order zien te krijgen. Medewerkers op het juiste niveau opleiden. Zowel mbt de werkzaamheden als inzicht en onderhoud van de apparatuur!! Dan hadden 2 van de medewerkers direct gezien dat er geen lijm uit kwam.

Score voor Isoprofs Isolatie: 0.5/5