Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.2/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.2/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.4/10
Nakomen van afspraken
6.4/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Geachte heer van der Haar

Vond de werkzaamheden een beetje chaotisch en jammer dat er geen Nederlands gesproken kon worden

Wat viel u in positieve zin op?

Dat alles snel ging...van voorlichting tot de werkzaamheden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Stuur iemand die Nederlands spreekt. Had het idee dat de heren het een beetje afraffelde. Gaten waren gevuld met verkeerde kleur voegmortel. Overal balletjes....en niet een beetje maar de hele tuin... Stuur iemand die Nederlands spreekt. Had het idee dat de heren het een beetje afraffelde. Gaten waren gevuld met verkeerde kleur voegmortel. Overal balletjes....en niet een beetje maar de hele tuin zelfs de afvoer van de dakgoot! Opruimen hebben ze niet echt gedaan. Voegmortel op kleur hebben ze 2 weken later vervangen. De man die dit heeft gedaan snapte al helemaal niet waarom ze die kleur gemaakt hebben. Lang verhaal kort....advies van de vertegenwoordiger was goed maar de werkzaamheden niet. Zou niet weer voor Isoprofs Kiezen

Geachte heer of mevrouw

10 jaar betrouwbare garantie,deskundig advies en arbeid en alles netjes opgeruimd

zeer nette afwerking

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

een minpuntje de monteurs die ik aan de deur had waren polen die alleen engels konden spreken het lijkt mij dat bij misschien oudere mensen dit een probleem kan zijn met communiceren

Geachte heer of mevrouw

Mensen die de spouw komen isoleren zijn vakkundig en bekwaam, alleen de "specialist" die komt kijken hoeveel het gaat kosten vergeet veel te melden... onder andere: het dak van dat schuurtje moet... Mensen die de spouw komen isoleren zijn vakkundig en bekwaam, alleen de "specialist" die komt kijken hoeveel het gaat kosten vergeet veel te melden... onder andere: het dak van dat schuurtje moet eraf, want de ladder kan niet door het dak.

En pas na contact vanuit onze kant bleek dat wij vergeten waren in de planning..

Wat viel u in positieve zin op?

Goed op tijd, snel en kundig gewerkt

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Luister maar uw installateurs, als zij niet met een collega willen werken, plan het dan anders in. Nu is er een chagrijnig en de ander voelt zich rot

Wel: snel werk.
Niet: opruiming ondermaats. Spouwmuurballetjes overal in tuin.

Aardige medewerkers

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Schoonmaak achteraf. Herhalen van wat nu precies de werkwijze gaat zijn en is geweest. Wij zijn totale leken.

Geachte heer of mevrouw Van Maanen

Vriendelijk, correct en snelle uitvoering. Helaas moest Isoprofs nog een keer terugkomen omdat er een muur vergeten was.

Snelheid en netheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Loop het hele werk nog een keer na.

Geachte heer of mevrouw van Deursen

Tevreden over aflevering

Wat viel u in positieve zin op?

ondanks taalmoeilijkheden (pools) toch begrijpelijke uitleg gehad.

Geachte heer of mevrouw Pijls

Slecht werk geleverd .
Hierover klacht ingediend

De folder
Over de rest van het werk ben ik niet tevreden

Monteurs beter instrueren

Geachte heer of mevrouw

Tijdens het werk was men veel met de mobiele telefoon bezig waarbij je gelet op de nationaliteit van de werknemers niets kon volgen waarover het ging. Dit ervaar ik niet als plezierig.

Wat viel u in positieve zin op?

De werknemers waren vriendelijk en stonden je correct te woord als je iets te vragen had.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

de opdrachtgever van te voren in kennis stellen dat buitenlandse werknemers de klus komen klaren.

Nvt

nvt

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Wanneer ik de rekening heb betaald moet U niet de volgende week met een kortingsactie komen dat vind ik niet netjes.

arets

Professioneel aanpak

vriendelijkheid van de medewerkers

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

geen verder gaan met de werkwijze zoals ervaren