1908 beoordelingen
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

1908 Reviews

Sandra

Voor het isoleren van ons huis staan ze binnen week op de stoep (juli 2022). Nu we niet tevreden zijn geven ze niet thuis. Er worden afspraken gemaakt voor herstel ( klacht is erkent door isoprofs)... Voor het isoleren van ons huis staan ze binnen week op de stoep (juli 2022). Nu we niet tevreden zijn geven ze niet thuis. Er worden afspraken gemaakt voor herstel ( klacht is erkent door isoprofs) maar deze worden steeds een dag van tevoren geannuleerd (4x). Er wordt niet meer gereageerd op bellen, email etc. We zitten nu met een onooglijk huis en raden isoprofs dan ook niet aan. Inmiddels contact gehad met Essent en die geven ook niet thuis. Ze bevelen isoprofs aan maar bij dit soort klachten helpen ze niet. Neem de folders die u krijgt van Essent / Nederland isoleert niet serieus en gooi ze bij het oud papier!

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van het innen van de rekening.

Kom afspraken na!!!

Niet naleven van afspraken, niet terugbellen, geen oplossing aanbieden, etc.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Afspraken nakomen en klanten niet in het ongewisse laten

Van wamel

Vakbekwame jongens en netjes opgeruimd

Waargemaakt wat beloofd werd

Geeh

Ik ben tot nu toe tevreden

Wat viel u in positieve zin op?

je ziet niet aan de buitenmuren dat er geïsoleerd is

wat sneller handelen eerste aanvraag Juli 2022, geïsoleerd november

T. Meijer

Op dit moment zou ik Isoprofs zeker niet aanbevelen , omdat ik sterk betwijfel of de isolatie wel goed is aangebracht. De problemen, die ik hiermee heb, zijn via Nederland Isoleert aan jullie... Op dit moment zou ik Isoprofs zeker niet aanbevelen , omdat ik sterk betwijfel of de isolatie wel goed is aangebracht. De problemen, die ik hiermee heb, zijn via Nederland Isoleert aan jullie toegestuurd. Hier wil ik nog aan toevoegen dat voor zover ik het nu kan beoordelen de ventilatie van de kruipruimte ook is verstoord. Zolang mijn problemen niet zijn opgelost heeft het geen zin deze enquête verder in te vullen. Ik verwacht dat ik op korte termijn van u hoor wat u met mijn problemen gaat doen.
Groeten,
T. Meijer.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid aan bod en isolatie.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Los zsm mijn problemen op.

Wim luiten

Goede dienstverlening, vriendelijke mensen,maken waar wat ze zeggen.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid medewerkers, bij vragen krijg je gelijk antwoord.

Ga zo door als bedrijf.

We zijn teleurgesteld over de klantvriendelijkheid van Isoprofs. Gemaakte afspraken zijn drie ! keer niet nagekomen (twee keer zelfs geen afmelding ontvangen). Bij de klachtenafhandeling werden we... We zijn teleurgesteld over de klantvriendelijkheid van Isoprofs. Gemaakte afspraken zijn drie ! keer niet nagekomen (twee keer zelfs geen afmelding ontvangen). Bij de klachtenafhandeling werden we met een compensatie van 125€ "afgescheept" - drie vakantiedagen voor niks opgenomen. Een zeer magere vergoeding...

Wat viel u in positieve zin op?

Deskundige uitleg tijdens schouw. Vriendelijke en vakkundige installatiemedewerkers.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Organisatie van planning en klachtenafhandeling verbeteren.

Dennis Coppens

Plannen afspraak moet echt beter, tot 3 x fout gegaan

Wat viel u in positieve zin op?

vriendelijkheid monteurs en opruimen na klus

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

betere en transparantere afspraakplanning voor installatie

Silvia

Wij hebben op 24 oktober een mail gestuurd met punten waar we niet tevreden over zijn. En gevraagd waarom niet alles gedaan is zoals afgesproken. Tot op heden (11-11-2022) niets vernomen van de... Wij hebben op 24 oktober een mail gestuurd met punten waar we niet tevreden over zijn. En gevraagd waarom niet alles gedaan is zoals afgesproken. Tot op heden (11-11-2022) niets vernomen van de klachten afdeling. ( Buiten een aanmaning)
U begrijpt dat we “ not amused” zijn.
We vinden Isoprofs op dit moment geen aanrader.

Wat viel u in positieve zin op?

De vertegenwoordiger was een aardige man.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Doen wat er beloofd is en contact opnemen met de klant wanneer die daarom vraagt.

J. Smeets

Zie mijn brief van 1 november 2022 gericht aan uw directie. Er is tot op heden in het geheel geen werkzaamheid verricht. Toch kreeg ik gisteren een factuur en vandaag deze enquete.

Wat viel u in positieve zin op?

De kennis van zaken van de monteurs.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Zie mijn brief van 1 november aan uw directie. Er valt veel te verbeteren in de bedrijfsprocessen en de communicatie. Zowel de communicatie intern als de communicatie met de klant.