Nathalie

Nathalie

Uw ervaring

Prettige communicatie, strips snel en vakkundig aangebracht en zeer tevreden over het product

Weet ik niet meer

Antieslip

Uw ervaring

Vakkundig gedaan en netjes gewerkt

Marcel Vredeveld

Onze nieuwe trap.

Uw ervaring

100% positief, monteur David kwam om 7.30 uur en heeft.aan een stuk doorgewerkt tot ca. 16.00 uur en heeft werkelijk grandioos vakwerk afgeleverd. Een prachtige trap waar we erg trots op zijn en nog... 100% positief, monteur David kwam om 7.30 uur en heeft.aan een stuk doorgewerkt tot ca. 16.00 uur en heeft werkelijk grandioos vakwerk afgeleverd. Een prachtige trap waar we erg trots op zijn en nog eens ver beneden de prijs van Upstairs etc.

Lia

Uw ervaring

Snelle offerte, snel een afspraak en keurig werk afgeleverd

Koen Hooijmaijers

Traprenovatie plus stootborden

Uw ervaring

Fijne ervaring. De eigenaar heeft goed meegedacht en een passend advies gegeven. Vervolgens hebben twee vakmannen de trap compleet gerenoveerd met eikenhout.

Haren

Antislip frezen in trap

Goed en snel

J.Kampert

Traprenovatie

Uw ervaring

Goede voorlichting, ruime keuze, goed advies en een nette afwerking door vakkundige monteur.

Michel

Traprenovatie 3 trappen

Uw ervaring

super netjes uitgevoerd, mannen lieten alles elke dag netjes achter

Ingrid

Zeer tevreden

Uw ervaring

Onze beide trappen zijn vakkundig en naar volle tevredenheid gerenoveerd. Afspraken verliepen vlot, werd ruim de tijd genomen voor het inmeten en ook later bij vragen over de leuningen was geen... Onze beide trappen zijn vakkundig en naar volle tevredenheid gerenoveerd. Afspraken verliepen vlot, werd ruim de tijd genomen voor het inmeten en ook later bij vragen over de leuningen was geen moeite teveel. Alle vragen beantwoord, afspraken werden nagekomen. De monteur was zeer vakkundig, werkte hard door, was op tijd en werkte secuur. Ruimde alles ook weer gelijk op. Was een flinke klus die naar volle tevredenheid geklaard is binnen de afgesproken tijd!

Bleijendaal

Sliprubbers

Uw ervaring

Mooi vakwerk en geen stof in huis