Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

S.Otten

Ruim assortiment en gedegen advies

Meubels in het tussen sigment. Nu bestaat de collectie meer in het hogere sigment.

B.Gildemeester

De uitgegeven wooncheques.

Administratie van de verzilvering van de wooncheques lijkt ons niet op orde.

Toelichting eindoordeel

Grote winkel met veel keus.

van den Hoorn

Klant gericht en meedenkend

Niks, kan niet beter

Toelichting eindoordeel

Geholpen door verkoper Jetze, wat een top medewerker. Denkt mee met je en neemt de tijd voor je. (Echt een aanrader Interieurwereld Van de Belt komen hier zeker weer terug)

Rolanda

Heel vriendelijk geholpen door een stagiaire die ook vlot werd ondersteund door een ervaren medewerker.

Herman

De keuze is reuze en betaalbaarder

Toelichting eindoordeel

Nieuwe eetkamer stoelen +fauteuil +bank maar de bank geen goede vulling en de stof rekte al naar een week enorm uit contact gehad met pronto Meppel krijg een compleet nieuwe bank met goede vulling... Nieuwe eetkamer stoelen +fauteuil +bank maar de bank geen goede vulling en de stof rekte al naar een week enorm uit contact gehad met pronto Meppel krijg een compleet nieuwe bank met goede vulling en andere stof 😀💯

Mark

Goede prijs kwaliteit verhouding. Ze denken mee.

Soms kan jullie communicatie richting de klant beter. Ik heb soms mailtjes verzonden en die zijn nooit beantwoord.

Gert Fortuin

Goede service

Gewoon goed.

Anja

Vriendelihk personeel

Klachten afhandeling

Toelichting eindoordeel

Mail gestuurd wat er niet klopte.Geen reactie.Bellen ze na 3 weken hoe de nieuwe bank bevalt, benoem het van de mail.Ga ik voor u uitzoeken, en bel u hierover terug.Niet dus.

Reactie Interieurwereld:

Beste meneer, mevrouw Vaartjes, we zijn tot een oplossing gekomen. Wij wensen u veel plezier van uw aankopen.
Team Interieurwereld