Christian Peters

Binnen 7 dagen mijn rijbewijs terug. Ontzettend goed geholpen. Mijn dank is groot.

In een woord: Top! Zeer goede ervaringen met dit kantoor zowel in de bijstand bij de klaagschriftprocedure als de bijstand tijdens de inhoudelijke rechtszaak. Mr. Antonides, mr. Alija en mr.... In een woord: Top! Zeer goede ervaringen met dit kantoor zowel in de bijstand bij de klaagschriftprocedure als de bijstand tijdens de inhoudelijke rechtszaak. Mr. Antonides, mr. Alija en mr. Hameleers stuk voor stuk toppers. Mocht getuige zijn van een zeer sterk pleidooi van de advocaat.

Chad

Goed geholpen, alles goed doorgenomen en zijn samen voor de beste uitkomst gegaan en dit is ook behaalt

Younes

Hele positieve ervaring.
Fijn en vooral een persoonlijke aanpak. Complimenten!!

M

Top geholpen met mijn Cbr medisch onderzoek door meneer Antonides. Eerlijk, realistisch en ervaring met de strik vragen heeft hij zeker wel. Erg bedannkt

Henk

Snel mijn rijbewijs terug, de heer Antonides is een top advocaat!

Erik

Super goed geholpen/begeleid door meneer Hameleers. Alle communicatie verliep soepel en snel. Mede dankzij zijn advies het rijbewijs terug gekregen!!

Razik

Zeer behulpzaam

Olesya

Uitstekend! Duidelijk en eerlijk advies, geen verkooppraatjes. Echte vakmensen. Zeker een aanrader!

cyrinhio

Ik heb een TOP ervaring gehad, heb zeker binnen 1.5 week alles terug gekregen.
Ik heb een TOP ervaring gehad, heb zeker binnen 1.5 week alles terug gekregen.
De reacties zijn lekker flot, Ook altijd bereikbaar. zou zo weer in zee met ze gaan, heb van me fout geleerd. zeker een aanrader.