Gino Remmerswaal

Positeif, Snel, Accuraat

Stijn Molenaar

Het is een fijn bedrijf
Duidelijk contact en helpt je goed met he situatie

Daphne

Erg fijn en snel geholpen met een goed resultaat!

Jan Westerhoff

Mijn ervaring is gewoon erg goed. Duidelijke communicatie makkelijk bereikbaar en goede mensen die op kantoor je netjes alles uitleggen. Zaak verliep zoals advocaat aangaf.. gewoon top.

Leslie Floris

Super tevreden.

Ollie hendriks

Goede communicatie goed geholpen

Raymundo

Top advocaten ..!!!!

Mark van Tetering

Ideaal dat ze ook ruim buiten de geeikte werktijden bereikbaar zijn. Zeggen wat ze gaan doen en doen wat ze zeggen. Houden de cliënt goed geïnformeerd over status van de zaak. Realistisch, snel en... Ideaal dat ze ook ruim buiten de geeikte werktijden bereikbaar zijn. Zeggen wat ze gaan doen en doen wat ze zeggen. Houden de cliënt goed geïnformeerd over status van de zaak. Realistisch, snel en voor een schappelijke prijs.

ACW vd Velde

Perfecte vakkundige afhandeling waardoor ik snel mijn rijbewijs weer terug had.
Ze proberen je ook niet af te zetten of zoiets en ze denken heel erg mee.

Boudewijn

Advocaat meegegaan naar de hoorzitting van het Klaagschrift en de zaak inhoudelijk. De advocaat had zich heel goed voorbereid en mij gewezen op punten wat ik wel en niet moest zeggen. Uiteindelijk... Advocaat meegegaan naar de hoorzitting van het Klaagschrift en de zaak inhoudelijk. De advocaat had zich heel goed voorbereid en mij gewezen op punten wat ik wel en niet moest zeggen. Uiteindelijk een hele gunstige uitspraak gehad mede dankzij de advocaat en het belangrijkste me rijbewijs terug. Zeer aan te bevelen!!