Oadrec

Oadrec

Uw ervaring

I have 2 to 3 years housekeeping experience.

Hallo Oadrec,

Mijn menibg

Tot nu toe goed

Hallo Els,

C. Bus

Kandidaat kon niet aantonen dat hij een werkvergunning heeft

Uw ervaring

Na bij u gecheckt te hebben of voorgestelde kandidaat een werkvergunning heeft bleek dat u de geregistreerde gegevens niet controleert. Volgens uw gegevens heeft de persoon in kwestie een Nederlands... Na bij u gecheckt te hebben of voorgestelde kandidaat een werkvergunning heeft bleek dat u de geregistreerde gegevens niet controleert. Volgens uw gegevens heeft de persoon in kwestie een Nederlands paspoort. De persoon zelf meldde nog te wachten op zijn verblijfsvergunning.

Hallo C. Bus,
Hallo C. Bus,
Helaas is dit niet wat wij met jou hebben gecommuniceerd hierover, wij geven aan dat deze hulp volgens onze gegevens een Nederlands paspoort heeft. Dat is het document dat met ons gedeeld is, dit is helaas voor ons als bemiddelaar niet mogelijk om dit verder te verifiëren. Wij hebben gevraagd of jij documenten/informatie kunt delen waaruit blijkt dat dit document vals is. Wij hebben ondanks een reactie op deze mail, geen reactie op dit verzoek gehad. Wij zoeken graag nog verder of de hulp valse informatie heeft gedeeld en waarom. Wij kunnen dan het account van de hulp blokkeren en zorgen dat deze niet meer kan werken als dit niet mag in Nederland. Mocht jij ons toch willen helpen met leveren van de gevraagde gegevens dan horen wij dit graag.
Groeten Hans

Esther

Hallo Esther,

Ilse van der Put

Snel!

Uw ervaring

Ik was verrast over hoe snel ik in contact kwam met iemand die bij mij wilde komen schoonmaken.

Hallo Ilse,

Mirjam

Snel

Uw ervaring

Goed. Snel iemand gevonden.

Hallo Mirjam,

M. Puylaert

Tot nu toe goed

Uw ervaring

Hopelijk blijft het in de toekomst zo

Hallo M. Puylaert,
Hallo M. Puylaert,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met onze dienstverlening. Wij hopen ook dat dit in de toekomst zo blijft, indien er iets veranderd horen wij dit graag zodat wij kunnen meekijken naar een oplossing.

Bijsterveld

Nieuwe hulp

Uw ervaring

Janine is op gesprek geweest en nav dit gesprek is afgesproken dat ze komt werken. Was een goed gesprek.

Hallo Bijsterveld,