Dane van Dort

Niet gebruik maken van de service!

Uw ervaring

Ik krijg ineens een factuur van €85 euro terwijl ik geen verleende service heb verkregen en alleen iemand die telkens niet kon. Slecht bedrijf, slechte service, absoluut geen aanrader

Hallo Dane,
Hallo Dane,
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat jij denkt ineens een factuur van €85 te hebben ontvangen. Dit komt namelijk niet zomaar uit het niets en zeker niet zonder dienstverlening. Wij hebben naar aanleiding van jou zoekopdracht op 4 juli een hulp gezocht en voorgesteld, dat is de dienstverlening waarmee het abonnement bij ons start. Ondanks allerlei mails tussen 4 juli en nu hebben wij helaas nergens een reactie van jou op gehad. Wij hebben ook geen betaling ontvangen waardoor de openstaande inderdaad zijn opgelopen tot het door jou benoemde bedrag. Wij vinden het erg vervelend dat jij ons hierdoor bestempeld als slecht bedrijf en dat wij volgens jou slechte service verlenen. Maar als jij niet reageert op onze mails kunnen wij helaas ook verder niets betekenen.

Thea

Hoi Tjaart,

Jeroen van Dijk

Snel deze keer

Uw ervaring

Jammer dat na heel lang wachten de eerste hulp alweer stopte (ivm studiedrukte). Gelukkig snel een vervanger die al snel wil starten.

Hoi Jeroen,

Christien

Hoi Christien,

Anita Dries

Als ik er tijd voor heb geef ik hier graag een melding op!

Slecht

Hallo Anita,
Hallo Anita,
Wij hebben jou gevraagd om een toelichting op bovenstaand review, helaas hebben wij hier geen reactie op gehad. Wij kunnen dan ook niet meedenken aan een oplossing voor deze ervaring. Onze excuses voor het ongemak.

Priscilla

Snel, makkelijk en fijne site

Uw ervaring

Zeer positief. Op maandag aangemeld, op dinsdag in contact met een werkster en donderdag een gesprek gevoerd.

Hoi Priscilla,

Geert Henst

Geweldig

Uw ervaring

Goed geholpen en duidelijke site

Hoi Geert,