Sophia Harte - Uppal

Hi Sophia,

Eva

3 maanden geprobeerd, maar helaas geen werkster

Uw ervaring

Ik heb voor 3 maanden het abonnement betaald maar helaas geen werkster kunnen krijgen. Tot 3 keer toe kwam de persoon niet opdagen en werd elke keer hetzelfde mailtje gestuurd dat ze er niks aan... Ik heb voor 3 maanden het abonnement betaald maar helaas geen werkster kunnen krijgen. Tot 3 keer toe kwam de persoon niet opdagen en werd elke keer hetzelfde mailtje gestuurd dat ze er niks aan kunnen doen. Uiteindelijk na een ontevreden mail en met veel moeite hoefde ik de volgende factuur niet te betalen en werd mijn abonnement kosteloos opgezegd.

Hoi Eva,
Hoi Eva,
Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat de hulpen zich niet aan de afspraken hebben gehouden terwijl ze bij ons wel hebben aangegeven dat dit geen enkel probleem moest zijn. Wij hebben inmiddels maatregelen getroffen tegen deze kandidaten. Wij betreuren dat dit te laat was voor jou, wij hopen dat jij tevreden bent met de geboden oplossing.

Sun

Hoi Amrish.

Gaby

Oplichters

Uw ervaring

Wel een duur abbo geen werkster

Leliveld

Snel

Hallo Leliveld,

zen.nl

Goed geregeld

Uw ervaring

Het was inderdaad verbazingwekkend simpel, en de werker is zeer goed.

Hi Zen.nl,

Hugo Tieman

Redelijk

Uw ervaring

niet altijd een passende hulp bij wat ik vroeg

Hi Hugo,
Hi Hugo,
Fijn om te lezen dat jij redelijk tevreden bent over onze dienstverlening. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal één jaar beschikbaar te zijn voor de aanvraag en aan al jouw eisen te voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar moeten zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat één van deze zaken wel voorkomt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Wij betreuren dat dit altijd een passende kandidaat is.
Groeten Hans

BeetenWorks

Uw ervaring

Nu goede kandidaat, daarvoor weinig aanbod

Hi Beetenworks,
Fijn om te lezen dat wij toch een geschikte hulp hebben kunnen vinden ondanks het lange wachten.
Groeten Hans

Beoordeling

Uw ervaring

Makkelijke website, simpele manier om een aanvraag in te dienen en contact te leggen. Jammer dat je geen melding krijgt als je een berichtje ontvangt.

Hallo Anoniem,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met onze dienstverlening. Wij zullen jou feedback meenemen om onze diensten te verbeteren in de toekomst.