Priscilla

Snel, makkelijk en fijne site

Uw ervaring

Zeer positief. Op maandag aangemeld, op dinsdag in contact met een werkster en donderdag een gesprek gevoerd.

Hoi Priscilla,

Geert Henst

Geweldig

Uw ervaring

Goed geholpen en duidelijke site

Hoi Geert,

Karien

Prima!

Hallo Karien,

Nuhi Holds bv

Prima eerste ervaring!

Uw ervaring

Snel iemand gevonden die ook snel aan de slag gaat

Hallo Nuhi,

Hallo Gudule,

Joke Jacobs

Kwaliteit hulp

Uw ervaring

De hulp die eerder op de advertentie heeft gereageerd, is een keer bij mij aan de slag gegaan, maar heeft echt te weinig kennis van een huis schoon maken. Bovendien was er een taalbarrière, waardoor... De hulp die eerder op de advertentie heeft gereageerd, is een keer bij mij aan de slag gegaan, maar heeft echt te weinig kennis van een huis schoon maken. Bovendien was er een taalbarrière, waardoor de aanwijzingen niet opgepakt werden. Hij praat alleen slecht Engels. De kwaliteit die jullie garanderen, was onder de maat. Jullie bereikbaarheid bij een slechte ervaring is minimaal.

Hoi Joke,
Hoi Joke,
Vervelend om te lezen dat jij deze ervaring hebt met de door ons voorgestelde kandidaten. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal één jaar beschikbaar te zijn voor de aanvraag en aan al jouw eisen te voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar moeten zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat één van deze zaken wel voorkomt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Wij zijn per mail 24/7 te bereiken, wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren op mails die wij ontvangen. Daarnaast zijn wij ook nog (beperkt) telefonisch te bereiken, de tijdens staan hiervan vermeld op de website.

Jenny

Goede service

Positief

Hoi Jenny,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met de geboden dienstverlening.

Jan Paul Loeff

Eindelijk een werkster

Uw ervaring

Mandy werkt nu drie weken bij me en ik ben zeer tevreden. Het besparen van de moeite van het zoeken van een werkster in de kleine gemeenschap waar ik woon is het waard om voort e betalen.

Hallo Jan Paul Loeff,
Fijn om te lezen dat jij ondanks het lange wachten toch tevreden bent over onze dienstverlening. Wij hopen dat jij nog lang gebruik kunt maken van onze dienstverlening....
Hallo Jan Paul Loeff,