C. Bus

Kandidaat kon niet aantonen dat hij een werkvergunning heeft

Uw ervaring

Na bij u gecheckt te hebben of voorgestelde kandidaat een werkvergunning heeft bleek dat u de geregistreerde gegevens niet controleert. Volgens uw gegevens heeft de persoon in kwestie een Nederlands paspoort. De persoon zelf meldde nog te wachten op zijn verblijfsvergunning.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Hallo C. Bus,
Helaas is dit niet wat wij met jou hebben gecommuniceerd hierover, wij geven aan dat deze hulp volgens onze gegevens een Nederlands paspoort heeft. Dat is het document dat met ons gedeeld is, dit is helaas voor ons als bemiddelaar niet mogelijk om dit verder te verifiëren. Wij hebben gevraagd of jij documenten/informatie kunt delen waaruit blijkt dat dit document vals is. Wij hebben ondanks een reactie op deze mail, geen reactie op dit verzoek gehad. Wij zoeken graag nog verder of de hulp valse informatie heeft gedeeld en waarom. Wij kunnen dan het account van de hulp blokkeren en zorgen dat deze niet meer kan werken als dit niet mag in Nederland. Mocht jij ons toch willen helpen met leveren van de gevraagde gegevens dan horen wij dit graag.
Groeten Hans

Score voor Ik Zoek Een Witte Werkster: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee