IFM-Ecom

Simone

Nieuw zn mooie site maar wel een mooi product!

Hans

Professioneel en hulpvaardig

Corina de Smit

Hele goede ervaring. Ik had zelf de productinfo niet goed genoeg gelezen, dus het geleverde product was niet wat ik bedoelde, maar ik kreeg mijn geld na mailing direct terug gestort. Natuurlijk heb... Hele goede ervaring. Ik had zelf de productinfo niet goed genoeg gelezen, dus het geleverde product was niet wat ik bedoelde, maar ik kreeg mijn geld na mailing direct terug gestort. Natuurlijk heb ik het product direct terug gestuurd.

Reactie IFM-Ecom:

Bedankt voor de beoordeling en fijn dat de service goed bevallen is :-)

LVI

Whiteboard gekocht voor particulier gebruik

Reactie IFM-Ecom:

Zoals al eerder uitgelegd sturen wij deze borden heel veel en altijd in dezelfde verpakking. Schades zijn absoluut niet nodig bij normaal behandelen van de zendingen. Het anders verpakken zou... Zoals al eerder uitgelegd sturen wij deze borden heel veel en altijd in dezelfde verpakking. Schades zijn absoluut niet nodig bij normaal behandelen van de zendingen. Het anders verpakken zou onnodig veel belasting geven op het milieu qua materiaal en zou de prijs onnodig veel hoger maken.
Wij hebben u geheel kosteloos een nieuw bord gestuurd, deze is exact gelijkt verpakt geweest en wel heel aangekomen nemen wij aan gezien het feit er geen nieuwe reclamatie is gekomen.

SIT- Architect

Duidelijke website met precies wat ik zocht

Klaas K

Vlot besteld, goed verpakt en correct geleverd, transporteur is zelfs de dag nadien nog eens gekomen om de apart verpakte en vergeten wisborstel na te leveren..goed geregeld

Schmidt

Bestelling verliep vlot, levering was helaas erg traag. Op de website staat voor 17:00 besteld, terwijl er 7 op voorraad waren. Besteld 25NOV, geleverd op 13DEC. Dit was erg jammer. Wij hebben juist... Bestelling verliep vlot, levering was helaas erg traag. Op de website staat voor 17:00 besteld, terwijl er 7 op voorraad waren. Besteld 25NOV, geleverd op 13DEC. Dit was erg jammer. Wij hebben juist voor deze website gekozen vanwege de voorraad.

Reactie IFM-Ecom:

Klant heeft helaas volledig gelijk. Door gebrek aan grondstoffen en de gekozen afwijkende afmeting (Whiteboard 150x200cm) moest er speciaal geproduceerd worden voor deze opdracht.
Dit had...
Dit had vooraf vermeld moeten worden en niet pas achteraf zoals nu het geval is geweest.
Nogmaals onze excuses hiervoor. Gelukkig na goed overleg besloten met de klant om gewoon te leveren na productie, deze was dan wel weer aardig vlot gezien alle problemen op de markt.

Mieke Kosman

Zeer klantvriendelijk en goed product

Gladiator Coaching

Glassboard snel geleverd. Dit was zorgvuldig en netjes ingepakt. Ik heb een zwevende board besteld. Dit was eenvoudig te bevestigen. Board ziet er heel strak en luxe uit!