IFM-Ecom

huisartsenpraktijk Heelsum

Prettig en snel geholpen

abrahams david

Mijn oorspronkelijk bestelde artikel was niet meer op voorraad.
Mijn oorspronkelijk bestelde artikel was niet meer op voorraad.
Toen heeft de klantendienst mij gecontacteerd met een alternatief voor mijn bestelling oftewel kreeg ik mijn geld terug gestort.
Hun alternatief was duurder dan mijn eigenlijke bestelling.
Toen ik dat mailde, geen probleem, je krijgt het aan de prijs van je originele bestelling, want wij zijn in de fout gegaan.
Ik heb veel gemaild met de klantendienst, met name met Remko, en hij was altijd zeer vlot met antwoorden op mijn mails.
Op een tijdsspanne van 2 uur, is dit gans probleem opgelost geweest, en hebben ze zelfs nog iets extra in het pakket gestoken voor mijn dochter. Topbedrijf me een uitmuntende klantendienst. Een echte aanrader dit bedrijf.

Scholten Klussen & Onderhoud

Corekt snelle levering

Liesbet De Brabander - Vrije Lagere en kleuterschool Grembergen

Vlotte correcte service! Zéér vriendelijk!

Goed bedrijf, snel geleverd, degelijke website

Gezinshuis Bumblebee

Nou...is niet heel best.... Ik bestelde een white board, tape en stiften. Na een week wachten kregen we een (grote) doos. Met daarin het rolletje tape.... Daarna werd het stil. Ik deed een... Nou...is niet heel best.... Ik bestelde een white board, tape en stiften. Na een week wachten kregen we een (grote) doos. Met daarin het rolletje tape.... Daarna werd het stil. Ik deed een terugbelverzoek via de website maar geen reactie. Na paar dagen zelf gaan bellen. Het board zou 4 dagen later komen. De volgende dag was hij er ineens. Nu weer een week later wacht ik nog steeds op de stiften.... ervaring is dus niet heel positief.....

Reactie IFM-Ecom:

Tja dan gaat op een order met 3 producten ook echt alles wat mis kan gaan mis.... Het niet reageren op het belverzoek (leuke service tool op de website) komt voort uit een bug in onze software. Na... Tja dan gaat op een order met 3 producten ook echt alles wat mis kan gaan mis.... Het niet reageren op het belverzoek (leuke service tool op de website) komt voort uit een bug in onze software. Na het invullen stuurt ons systeem een bericht naar ons zodat wij kunnen terug bellen... nu blijkt dat bericht er niet meer uit gestuurd wordt, Hier gaan we uiteraard naar kijken om het z.s.m. op te lossen. De missende markers zijn bij de vervoerder zoekgeraakt.
Zojuist even met de klant gebeld om alles op te helderen en onze excuses aangeboden. Wij versturen vandaag tevens de zoekgeraakte markers opnieuw met een kleine attentie extra.

IKC De Watersnip

Top service

Janet

Makkelijke site om te bestellen. Omschrijvingen van de producten kloppen en zijn duidelijk . Snelle verzending en korte lijnen met de klantenservice .