IFM-Ecom

Samen aan Zet

Ik heb een hele goede ervaring met het bedrijf. Omdat ik een vraag had, zocht ik telefonisch contact. Er werd direct tijd genomen om alles na te zoeken en mijn vraag werd heel vriendelijk en... Ik heb een hele goede ervaring met het bedrijf. Omdat ik een vraag had, zocht ik telefonisch contact. Er werd direct tijd genomen om alles na te zoeken en mijn vraag werd heel vriendelijk en professioneel in behandeling genomen. De producten waren keurig verpakt en er zat een super overzichtelijke handleiding en beschrijving bij.

Reactie IFM-Ecom:

Super om te horen dat het geadviseerde ook exact uit pakt zoals bedoeld.
Bedankt voor de lovende woorden.

Auto Venderbosch

Goed geregeld. Ik wist niet welke maat ik nodig had, op Planbordshop stond een mooie schets waaruit ik kon opmaken welke ik moest hebben. Top!

Eechaut Huguette

Gemakkelijk hanteerbare tools om een bestelling te plaatsen en direct een overzicht. Duidelijke uitnodigende website met relevante informatie over product,prijs en verzendingsmogelijkheden.
Vlot mailverkeer en tracking.

Reactie IFM-Ecom:

Hartelijk dank voor deze mooie en uitgebreide review. Wij hebben inderdaad gezien dan er soms een vraagteken komt te staan in plaats van de ë. Wij hebben er een tooltje voor gemaakt, maar die dient... Hartelijk dank voor deze mooie en uitgebreide review. Wij hebben inderdaad gezien dan er soms een vraagteken komt te staan in plaats van de ë. Wij hebben er een tooltje voor gemaakt, maar die dient handmatig geactiveerd te worden. Helaas vergeten we dat wel eens.
Een mooi punt van aandacht voor ons.

obs De Burght

We hebben gevraagd na een bepaalde datum te leveren en dat is keurig geregeld. Heel fijn!

van der Schot

Zeer goed, helder en duidelijk.

Reactie IFM-Ecom:

Dank je wel voor de reactie, we gaan de kleine afbeeldingen opsporen en vervangen door betere afbeeldingen.

LVB Tuinwerken

LVB Tuinwerken

Reactie IFM-Ecom:

Dat is goed nieuws voor ons :-)
Bedankt voor de review

Yvonne Duijf

Na 3 groene lijstjes besteld te hebben, waarvan er bij een achterkant ontbrak is er prettig mailcontact geweest met Remko. Tot mijn blije verrassing kreeg ik vandaag als tegemoetkoming 2 nieuwe... Na 3 groene lijstjes besteld te hebben, waarvan er bij een achterkant ontbrak is er prettig mailcontact geweest met Remko. Tot mijn blije verrassing kreeg ik vandaag als tegemoetkoming 2 nieuwe lijstjes.

Lemba Therapheutics

Snel geleverd.

Reactie IFM-Ecom:

Hartelijk dank voor de positieve aanbeveling. We zijn met een update van ons platform bezig waarmee we het bestelgemak kunnen gaan verbeteren. De klant vriendelijkheid is bij het niet hebben van... Hartelijk dank voor de positieve aanbeveling. We zijn met een update van ons platform bezig waarmee we het bestelgemak kunnen gaan verbeteren. De klant vriendelijkheid is bij het niet hebben van direct contact lastig, maar we weten u vast in het nieuwe platform vriendelijker te benaderen.

Trans-Missie

Goede service, snel geleverd. Had een vraag over het product en deze was snel beantwoord en de producten zien er goed uit.