IFM-Ecom

Claudia

Geen communicatie en zeer late levering

Reactie IFM-Ecom:

Tja wat zullen we zeggen.... Klant heeft gelijk. besteld net voor de jaarwisseling waardoor er helaas door onderbezetting niet snel genoeg gehandeld is. De drie montage setjes hebben daardoor... Tja wat zullen we zeggen.... Klant heeft gelijk. besteld net voor de jaarwisseling waardoor er helaas door onderbezetting niet snel genoeg gehandeld is. De drie montage setjes hebben daardoor inderdaad pas op 2 januari de verzending gehaald.
Daar hadden we inderdaad best een berichtje over kunnen sturen. Onze excuses. Wel vreemd dat dan direct alles met 1 ster beoordeeld wordt, er is namelijk geheel geen contact geweest ook niet vanuit de klant naar ons.
Maar zoals gezegd klant heeft wel gelijk.

Van de ven power express BV

Kinderopvang Mamaloe

Snelle levering. fijne borden om mee te werken

Freinetschool De kolibrie

Zeer snelle en efficiënte klantendienst

Jan Timmerman

Reactie IFM-Ecom:

Dat hebben we uiteraard direct even nagekeken en inderdaad de fabrikant heeft de kaart iets aangepast. We gaan de juiste afbeelding er weer netjes bijzetten.
Bedankt voor deze tip.

Schakenbosch

Prima bedrijf om te bestellen

Reactie IFM-Ecom:

Bedankt voor de feedback. We zijn bezig met een andere website layout zie hiervoor flipoverkopen.nl wij gaan er vanuit dat deze nieuwe look en feel weer aansluit bij de hedendaagse wensen en eisen... Bedankt voor de feedback. We zijn bezig met een andere website layout zie hiervoor flipoverkopen.nl wij gaan er vanuit dat deze nieuwe look en feel weer aansluit bij de hedendaagse wensen en eisen van de klanten.
In de loop van dit jaar gaan alle sites van IFM-Ecom over naar het nieuwe platform.

ITuDA BVBA

Beste prijs, snelle levering, correcte communicatie

Stichting De Kattenmand

Supersnelle levering, groot assortiment

Nijhuis Bouw B.V.

Prima contact gehad

Reactie IFM-Ecom:

Merci, hopelijk speken we elkaar snel weer voor een nieuwe opdracht.