IFM-Ecom

Jm Steffens Bv

Reactie IFM-Ecom:

Dat horen we vaker op de mail, maar dit is echt bedoeld om mensen alert te maken. Sinds we dit zo sturen is het defecten percentage na ontvangst met 70% gedaald. Hiermee worden veel discussies en... Dat horen we vaker op de mail, maar dit is echt bedoeld om mensen alert te maken. Sinds we dit zo sturen is het defecten percentage na ontvangst met 70% gedaald. Hiermee worden veel discussies en telefoontjes voorkomen en krijgt de klant een optimaal product.
We zullen kijken of we de tone of voice nog wat kunnen aanpassen om het minder dreigend over te laten komen. Het is een uiteindelijk slechts een uiteenzetting van de e-commerce wetgeving en helpt bij het voorkomen van problemen, maar het moet niet dreigend overkomen natuurlijk.

canisiuscollege

Vriendelijk geholpen aan de telefoon en het materiaal was keurig verpakt en goed geleverd

Frank

Uitstekende service! Nadat ik na het uitpakken van mijn pakketje schade had heb ik dit meteen gemeld. Ze hebben direct kosteloos een nieuwe whiteboard toegestuurd en die is inmiddels binnen.

vzw Zonnelied

Vlotte en toegankelijke service

Reactie IFM-Ecom:

:-) helemaal eens met de klant het klantgegevens formulier is ernstig achterhaald. Binnenkort komt de nieuwe Flipovershop.nl online en daar zijn deze formulieren allen aangepast naar de nieuwe... :-) helemaal eens met de klant het klantgegevens formulier is ernstig achterhaald. Binnenkort komt de nieuwe Flipovershop.nl online en daar zijn deze formulieren allen aangepast naar de nieuwe standaarden.

KDBTRADING bv

Correct bedrijf goede info en een snelle levering

Reactie IFM-Ecom:

Hartelijk dank voor de beoordeling.

Ed van Prooijen-Kloeckner Metals ODS Nederland

Goede service en snelle levering

Reactie IFM-Ecom:

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling.

huisartsenpraktijk 't huys

Snelle levering , prima service

Reactie IFM-Ecom:

Een volle score, daar worden wij heel blij van! Hartelijk dank voor de beoordeling

Peter B

SNELLE LEVERING, DE HELFT GOEDKOPER ALS BOJ BOL.COM

Reactie IFM-Ecom:

Goeie tip, daar gaan we mee aan de slag! Bedankt voor de beoordeling.

huisartsenpraktijk Heelsum

Prima contact , snelle levering