IFM-Ecom

Cd infra

Fijn bedrijf om wat te bestellen

Arvato Benelux BV

bestelling ging heel makkelijk en duidelijk en binnen no time geleverd Top!!

Gerard Felius

Op 9 mei een bestelling geplaatst. Op 25 mei nog steeds mijn bestelling nog niet ontvangen. Op de site staat vandaag besteld , morgen verzonden. Maar ruim 2 weken later is niet morgen.

Reactie IFM-Ecom:

Beste klant,
Wij nemen nog even contact met u op want wij zien in ons systeem dat deze reeds geleverd zou moeten zijn. En volgens de track en trace is dat ook zo. We nemen contact op om dit even te bespreken en om te zien of het wellicht op een onjuist adres afgeleverd is of bij de buren bijvoorbeeld.
Met hartelijke groet,
Prikbordshop.nl

Basisschool Atheneum Denderleeuw

Een vlotte service en snelle levering!

Danckaert

Prima service

Angelique Le Fèvre, de Triangel

Altijd snelle reactie en levering. Aardige, behulpzame medewerkers

Decor Handelsmaatschappij BV

Snelle levering, mooi produkt echter zijn de ophangstrips en voorgeboorde gaten en bevestigingsmaterialen van onvoldoende kwaliteit

Reactie IFM-Ecom:

Beste klant,
Graag even contact opnemen met onze klantenservice. De montage is een essentieel onderdeel voor de veiligheid, dit moet deugdelijk zijn anders zou het kunnen vallen.
Wij horen...
Wij horen het graag.

Linda Plandsoen

Uitgebreid assortiment, snelle levering

praktijk terlouw

Snelle levering, produkt van goede kwaliteit