IFM-Ecom

Slecht helaas

Reactie IFM-Ecom:

Hallo,
Hallo,
Heeft u ook een klacht ingediend bij onze klantenservice? Wij hebben geen klacht of melding voorbij zien komen namelijk. Wij horen graag wat het probleem is want we hebben maar weinig klachten over deze krijtsticker. Het is wellicht fout gegaan bij het plakken, maar dat had eenvoudig voorkomen kunnen worden wellicht. Wij horen het graag nog even per mail.
Update: 31/8/23 Helaas nog altijd geen bericht van klant ontvangen.

Rik

Zeer goede ervaring. Mijn gekochte Whiteboard was achteraf toch te groot. In overleg kunnen ruilen voor een kleinere. Ze waren ook met prima voorstellen gekomen. Service top!.

Jan Fokkema Firestop Leeuwaren

van Gelder

Snel geleverd en goede communicatie

Van Egdom Security BV

Prima service

Willekens

Goed afgeleverd, is pas opgehangen

Hetty Janssen

Prima!

Reactie IFM-Ecom:

De verpakking is normaal gesproken voldoende beschermend voor transport. Het aantal schades aan deze producten is gelukkig echt minimaal. Gelukkig is ook hier de verpakking goed genoeg geweest om... De verpakking is normaal gesproken voldoende beschermend voor transport. Het aantal schades aan deze producten is gelukkig echt minimaal. Gelukkig is ook hier de verpakking goed genoeg geweest om het product zelf te beschermen tegen schade.