Limattivo

HypnoseMentor is een opleider die een hoge kwaliteit heeft in haar opleiding tot hypnotherapeut met de daarop volgende masters op je zo op te leiden tot een vak bekwame hypnotherapeut met kwaliteit... HypnoseMentor is een opleider die een hoge kwaliteit heeft in haar opleiding tot hypnotherapeut met de daarop volgende masters op je zo op te leiden tot een vak bekwame hypnotherapeut met kwaliteit in je rugzak.

Toegankelijkheid, professionaliteit, warmte, ontspannen, kwaliteit, kwantiteit, ruimte voor ontwikkeling.

Coleta van Bekhoven

Een waardevolle, bijzondere, complete opleiding zoals je nergens anders vinden kan. Een cadeautje om te mogen volgen.

Praktijkgericht, ook op bijkomende zaken zoals praktijk opzetten, marketing etc. Heldere duidelijke lesstof. Evidence-based. Duidelijke theorie. Ongelooflijk compleet op alle bijkomende facetten.

Barbara

Ik krijg al jaren cursisten om te overnachten in mijn vakantiehuisje in Oosterhout. Deze zijn allemaal zeer enthausias en vol lof over de cursus.
Ik ontvang deze leuke cursisten graag om ze...
Ik ontvang deze leuke cursisten graag om ze een rustpunt te bieden.

Zeer goede circus. Veel te leren.

Een bijzonder positieve ervaring.

Leraressen hebben een schat aan kennis en ervaring in huis, brengen de informatie heel duidelijk en eenvoudig over, een geweldige sfeer.

Grammetje minder

Met plezier heb ik de gehele opleiding doorgelopen. Ik heb heel veel geleerd over het brein . Het voldeed aan mijn verwachting en was blij dat het niet zweverig was.

De power van de dames.

Henny

Uitstekende scholingen op het gebied van hypnose/hypnotherapie.

- Kwalitatief goed en relevant cursusmateriaal.
- Ruim voldoende mogelijkheden om te oefenen met goede
begeleiding.
- Uitstekende presentaties en dito kennisniveau

Inez Herrebrugh

Dit weekend met veel plezier de module Havening gevolgd, gegeven door Stephen Travers en aangeboden door HypnoseMentor. Het was online, erg goed georganiseerd, prima afwisseling van theorie,... Dit weekend met veel plezier de module Havening gevolgd, gegeven door Stephen Travers en aangeboden door HypnoseMentor. Het was online, erg goed georganiseerd, prima afwisseling van theorie, oefenen, pauzes.

Zeer goede, bekwame en ervaren docent, goede organisatie (alles ging goed met Zoom, breakoutrooms, en een speciaal aangesteld persoon om de digitale kwaliteit te bewaken). Ook voldoende facilitators... Zeer goede, bekwame en ervaren docent, goede organisatie (alles ging goed met Zoom, breakoutrooms, en een speciaal aangesteld persoon om de digitale kwaliteit te bewaken). Ook voldoende facilitators (ervaren Havening practitioners die groepjes begeleidden in de breakoutrooms). Super!

A Fortio Consulting

Zeer goede ervaring mee

Inhoud en vorm van de opleiding en het enthousiasme van de docenten.

Pamela ten Donkelaar

Goede ervaring, duidelijke uitleg

Veel voorbeelden, en nogmaals duidelijke uitleg

Waardevolle opleiding, duidelijke informatie en praktisch toepasbaar. Geeft veel meerwaarde voor de medische praktijk.

goed afgestemd op de doelgroep en heel praktisch