Nancy

Ik ben ontzettend enthousiast over hetgeen wat ik heb mogen leren van Ina en Ayla. Zeer goede inhoudelijke training, met veel praktijkvoorbeelden, demo's en oefenopdrachten.

Ina en Ayla zijn erg sterk op didactisch vlak. De stof wordt vaak herhaald, maar niet op zo'n manier dat het opvalt en irriteert. Heel fijn om elke ochtend even te beginnen met een onofficieel... Ina en Ayla zijn erg sterk op didactisch vlak. De stof wordt vaak herhaald, maar niet op zo'n manier dat het opvalt en irriteert. Heel fijn om elke ochtend even te beginnen met een onofficieel toetsje en de vragen die fout waren beantwoord met de hele groep door te nemen. Daardoor beklijft de stof goed. Ook het materiaal is heel degelijk. Uitgebreide informatiemap. Gratis het boek van Dave Elman. Allerlei praktische informatie en een mooi magazine met interessante artikelen om na de cursus nog eens rustig door te kunnen lezen.
Ik ben thuis heel gemakkelijk direct aan de slag gegaan met het verder oefenen van het geleerde. Goed voor het vertrouwen in eigen kunnen!

Saskia geerts

Geweldig

Goede uitleg en duidelijk voelbaar gegeven vanuit passie

Bea van der Ende/Trix Coaching

Zeer goed

Organisatie, structuur en deskundigheid

Angelique Henriquez

Tweedaagse training Havening online gevolgd die werd gegeven door Stephen Travers.
Zeer veel geleerd met voldoende ruimte om te oefenen. Er is een fijne en veilige leeromgeving gecreëerd met aandacht voor elke individu.

Professioneel. Voldoende begeleiders die het proces bewaken. Snelle respons op vragen.

Eline van Esch/Praktijk Spiritflute

Een zeer professionele organisatie met zeer goed uitgewerkt en onderbouwd materiaal. Ina en Ayla vullen elkaar fantastisch aan, je voelt je gezien als student en er is op ieder moment contact... Een zeer professionele organisatie met zeer goed uitgewerkt en onderbouwd materiaal. Ina en Ayla vullen elkaar fantastisch aan, je voelt je gezien als student en er is op ieder moment contact mogelijk. Er wordt geluisterd en toch adequaat gehandeld. Er zit een goede flow en snelheid in de opleiding zodat je alert blijft en scherp.

Zeer professionele en doelgerichte organisatie geleid door twee fantastische vrouwen wiens kwaliteiten elkaar naadloos aanvullen.

coleta van bekhoven

Geweldige opleiding die zelfs meer biedt dan zij beloofd.

praktijkgericht, professioneel, zeer bekwame docenten

Tjaakolina ten Have / Hypnotherapist Bonaire

Ik heb bij Ina Oostrom mijn opleiding gedaan en kom regelmatig, vanaf Bonaire, terug om Masterclasses te volgen. Nog meer verdieping zodat ik mijn cliënten nog beter kan begeleiden. Ik heb ervaren... Ik heb bij Ina Oostrom mijn opleiding gedaan en kom regelmatig, vanaf Bonaire, terug om Masterclasses te volgen. Nog meer verdieping zodat ik mijn cliënten nog beter kan begeleiden. Ik heb ervaren dat deze opleiding een hoog niveau heeft en gedreven Hypnotherapeuten aflevert die maatwerk kunnen en willen bieden aan hun cliënten.

Je weten te enthousiasmeren om excellent te zijn. Goed lesmateriaal en ervaringen uit de praktijk die je meekrijgt.

Rina Vrutaal | HMV Support

In april 2021 ben ik begonnen met de opleiding tot hypnotherapeut.
Ik heb al een aantal jaar een eigen praktijk waarbij ik mensen begeleid in het maken van een carrièreswitch.

Een...
In april 2021 ben ik begonnen met de opleiding tot hypnotherapeut.

Een onderdeel van mijn trajecten is: onderzoeken wat iemands beperkende overtuigingen zijn en kijken naar wat maakt dat iemand (nog) niet in beweging is gekomen.
Ik was op zoek naar een tool om dit onderdeel van mijn trajecten nóg sneller en effectiever aan te vliegen en zodoende kwam ik bij Hypnosementor.

Na eerst zélf een hele mooie (en alles veranderende) hypnose bij Ayla te ondergaan, heb ik besloten om zélf ook de opleiding te gaan volgen. Want vanaf dat moment was ik overtuigd: hypnose is een fantastische tool, het is voor iedereen beschikbaar, heel de wereld zou hier vanaf moeten weten!

Het eerste gedeelte van de opleiding was fantastisch (en heeft mijn hypnosekoorts alleen nog maar meer aangewakkerd). Gelukkig heb ik nog een gedeelte te goed!

Ayla en Ina zijn mega bevlogen, warme & enthousiaste trainers. Er is super veel ruimte voor persoonlijke aandacht. De theorie wordt onderbouwd met veel sprekende voorbeelden. We oefenen veel tijdens... Ayla en Ina zijn mega bevlogen, warme & enthousiaste trainers. Er is super veel ruimte voor persoonlijke aandacht. De theorie wordt onderbouwd met veel sprekende voorbeelden. We oefenen veel tijdens de opleiding. Voor mij een super fijne manier om hypnose te leren en in de vingers te krijgen.

E. van ESCH

Een zeer professionele maar ook persoonlijke benadering.

Praktisch en theoretisch sterk

Limattivo

Fijne opleiding en goede aanvulling voor specialiteit

duidelijk uitleg ruimte voor oefenen en vragen plus aanbreng van eigen suggesties