HxB

Marlous

Wat een verademing en geruststelling. Ons project aanbrengen binnenzonwering is zojuist voltooid. Via onze zoon zijn wij, ruime zeventigers, in contact gekomen met het jonge bedrijf HXB... Wat een verademing en geruststelling. Ons project aanbrengen binnenzonwering is zojuist voltooid. Via onze zoon zijn wij, ruime zeventigers, in contact gekomen met het jonge bedrijf HXB Raamdecoratie. Vanaf het begin zijn onze contacten met de drie jongemannen van deze onderneming perfect geweest. De juiste toonzetting; veel inlevingsvermogen; veel branche-ervaring en -inzicht, professionele zeer klantgerichte benadering.
Bij de aankoop werden wij begeleid door Didier; een vriendelijke, correcte, zeer aanspreekbare en betrokken, deskundige jongeman. Vervolgens met Dennis van de planning duidelijke afspraken gemaakt voor de montage; tussentijds informeerde hij ons (ongevraagd) over de voortgang van de productie van de zonweringen.
Tenslotte heeft de vriendelijke en zeer ervaren en uiterst stabiele monteur Ben in nog geen twee uur de 6 zonweringen opgehangen. Hij bleek bereid en in staat om ons een duidelijke en begrijpelijke uitleg en instructie te geven over de werking van onze zes schermen. Kortom wij zijn zeer tevreden met het optreden van HXB. Dit alles gevoegd bij een zeer gunstige prijs-kwaliteit verhouding (zeker in vergelijking met de prijs van aan de buitenzijde van de gevelkozijnen aan te brengen screens, moge duidelijk maken dat wij zeer tevreden zijn over de manier waarop onze nieuwe milieu investering is gerealiseerd. Nu maar wachten op de zomer om het effect van de warmtereflectie en de zonnestralen te ervaren. Nu kunnen wij al vaststellen dat de beloofde zichttransparantie van het schermdoek aan onze wensen voldoet.
Onder het motto "kopen is gunnen" bevelen wij dit energieke en jonge bedrijf zonder enig voorbehoud aan.

Shaida

Super bedrijf! Snelle levering. De jongens die kwamen monteren die werken echt netjes en ze maken bijna geen lawaai. Ik dacht werken ze wel, maar ze werken gewoon door maar zo rustig mogelijk.... Super bedrijf! Snelle levering. De jongens die kwamen monteren die werken echt netjes en ze maken bijna geen lawaai. Ik dacht werken ze wel, maar ze werken gewoon door maar zo rustig mogelijk. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ze nemen ook alle troep mee en laten alles netjes achter. Ze krijgen van mij een 10! Super! Ben erg blij met mijn keuze met bestellen.

Saenger

Ze geven uitstekend advies en áls er vragen zijn worden deze adequaat en snel beantwoord

Thomas

Vakwerk en uitstekende communicatie!
Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen ! Aanbevelenswaardig

Britt

Hoewel ik het contact met de mensen van HxB als erg positief heb ervaren , heb ik helaas twee keer een verkeerde bestelling ontvangen. Daardoor duurde het maanden voordat ik de juiste gordijnen had.... Hoewel ik het contact met de mensen van HxB als erg positief heb ervaren , heb ik helaas twee keer een verkeerde bestelling ontvangen. Daardoor duurde het maanden voordat ik de juiste gordijnen had. Echter werd er goed meegedacht met een oplossing en voelde ik me uiteindelijk gehoord als klant.

Soraya

Er werd me alles duidelijk en geduldig uitgelegd en de montage ging ook zeer deskundig. Kan dit bedrijf echt aanbevelen!

Youemay

Emotie heeft meegespeeld maar werd direct gebeld door iemand van HxB. Super fijn gesprek en nu is het gezakt en wacht ik geduldig op mijn drie nieuwe jaloezieën. Rolgordijnen in de slaapkamer zijn... Emotie heeft meegespeeld maar werd direct gebeld door iemand van HxB. Super fijn gesprek en nu is het gezakt en wacht ik geduldig op mijn drie nieuwe jaloezieën. Rolgordijnen in de slaapkamer zijn prachtig. Alles is netjes opgehangen door de twee heren. Hebben alles netjes daarna opgeruimd. Klantenservice was prima zelfs wanneer ik behoorlijk onredelijk en irritant aan het doen was . Ik ben blij met mijn geleverde producten - de jaloezieën?. Maar daar wordt aan gewerkt. Ik kan niet wachten , het komt allemaal goed! Ik zou HxB zeker aanraden. Sorry van gisteren, achteraf gezien niet nodig geweest!!!

Top bedrijf!! Mooie spullen !!!

Sacha

HXB komt afspraken niet na, zit al bijna 2 maanden op een aanbieding te wachten, iedere keer wordt belooft dat de offerte er aan komt. Totaal niet geloofwaardig deze partij, helaas ........

Jacque

Contact onderhouden, dit is niet of nauwelijks gebeurd. Geen levering betekent geld terug, maar dat gaat zeer, zéér moeilijk.
Kortom: zeer ontevreden