HxB

Ronald Staal

Volgens de website van HxB heb je binnen 5 werkdagen een meet afspraak. Na twee weken nog steeds niets vernomen en het bedrijf gebeld. De verantwoordelijke regio medewerker zou nogmaals geïnformeerd... Volgens de website van HxB heb je binnen 5 werkdagen een meet afspraak. Na twee weken nog steeds niets vernomen en het bedrijf gebeld. De verantwoordelijke regio medewerker zou nogmaals geïnformeerd worden en ik zou zeer snel iets horen.

Weer een week later, en dus inmiddels 3 weken na een verzoek voor een meet afspraak, nog altijd niets vernomen. Komen dus hun belofte en afspraken niet na.

Dit is een zeer onbetrouwbaar bedrijf waarmee je niet in zee moet gaan.

Jessin

Goede advies en hulp door Sjoerd van HxB. De jaloezieën hangen en het resultaat is mooi!!

Lisette

Voor de tweede maal bij HxB plissegordijnen besteld en alleen maar positieve ervaringen. De eerste keer in 2020 waarbij ze met glaslatten op het glas zijn gemonteerd. Helaas kwamen die wat los maar... Voor de tweede maal bij HxB plissegordijnen besteld en alleen maar positieve ervaringen. De eerste keer in 2020 waarbij ze met glaslatten op het glas zijn gemonteerd. Helaas kwamen die wat los maar zonder gedoe zijn deze zeer netjes vervangen.

Nu in 2023 door een verhuizing weer nieuwe plissegordijnen besteld en wederom heel blij met het resultaat.

Tim Roe

Accurate, clear and honest communication. They made my purchase insightful of what is possible to mount. True personalised products with excellent materials. Should have gone to HxB with my previous... Accurate, clear and honest communication. They made my purchase insightful of what is possible to mount. True personalised products with excellent materials. Should have gone to HxB with my previous window-treatments . So more to follow. A true interior asset.

Mascha van der Beek

Zelf werkzaam bij HxB. Goed beschrijving gelezen en zelf gemonteerd. Als je een beetje handig bent lukt het prima. Ben trots op de kwaliteit die wij leveren. Aangeraden bij vrienden en familie. Zijn... Zelf werkzaam bij HxB. Goed beschrijving gelezen en zelf gemonteerd. Als je een beetje handig bent lukt het prima. Ben trots op de kwaliteit die wij leveren. Aangeraden bij vrienden en familie. Zijn zeer tevreden.

Fons Welsing

Bij ons zijn 2 schuine raamjalouzien geleverd. het heeft even geduurd, maar ze hangen perfect met dank aan Mascha voor het nasturen van10 ophangers. prijstechnisch al sowieso een aanrader.

M. Kersten

Het opmeten en advies verliep prima. Een afspraak voor het ophangen van de jaloezieën werd me gemaild. Aangezien ik die dag moest werken en heb ik direct teruggemaild en een aantal keren gebeld.... Het opmeten en advies verliep prima. Een afspraak voor het ophangen van de jaloezieën werd me gemaild. Aangezien ik die dag moest werken en heb ik direct teruggemaild en een aantal keren gebeld. Elke keer werd me beloofd dat ik zou worden terug gebeld. Na een mail waarin ik mijn ongenoegen uitte kreeg ik snel een afspraak.
Bij het monteren werkte de hub niet. Na ruim een week ontving ik een nieuwe. Ook deze werkte niet. Ik heb weer gebeld en ik zou snel worden teruggebeld voor een videoafspraak. Tot nu weer niks gehoord. Ik ben erg teleurgesteld hierover.

M. Siero

Het voortraject verliep soepel en in november zijn bij ons jaloezieën geplaatst, zowel in een schuin als een recht raam. Echter de afwerking liet nogal te wensen over. Aan de onderkant is zoveel... Het voortraject verliep soepel en in november zijn bij ons jaloezieën geplaatst, zowel in een schuin als een recht raam. Echter de afwerking liet nogal te wensen over. Aan de onderkant is zoveel ‘touw’ over dat alles er een beetje los bijhangt en de verticale lijnen constant scheef zitten. Het staat heel slordig en rommelig. Ziet er armoedig uit. Eind december kwam Marco kijken en hij moest uitzoeken hoe/wanneer dit opgelost zou gaan worden. Naar onze mening is het allemaal niet zo ingewikkeld.
Elke keer moet ik echter zelf opnieuw contact zoeken mbt de status hiervan en er komt weinig terug. We proberen dit nu al 3 maanden opgelost te krijgen.

Vervelend om een slechte review te moeten plaatsen maar hopelijk helpt dit wel om HXB tot enige actie te bewegen.