HxB

Mariska

Voor een nette prijs een snelle levering en keurig gemonteerd.

Jet

Omdat alles helemaal naar wens gegaan is en de zonnewering heel mooi is: stijlvol zwart. Goed prijs ook. De installatie ging heel vlot, aardige installateurs. Minpunt: erg lange leveringstijd...maar... Omdat alles helemaal naar wens gegaan is en de zonnewering heel mooi is: stijlvol zwart. Goed prijs ook. De installatie ging heel vlot, aardige installateurs. Minpunt: erg lange leveringstijd...maar we wonen op een eiland.

Amanda

Prima advies gekregen van Didier tijdens het gratis advies en inmeten. Paar weken later werd alles geleverd inclusief montage. Aardige jongens die het kwamen monteren. Werd vlot opgehangen met een... Prima advies gekregen van Didier tijdens het gratis advies en inmeten. Paar weken later werd alles geleverd inclusief montage. Aardige jongens die het kwamen monteren. Werd vlot opgehangen met een prima uitleg.

Van

De montage verliep erg soepel. Vriendelijke en kundige monteurs en de 7 jaloezieën zien er prachtig uit.

John

Goede prijzen, goede service, nette man die alles kwam ophangen

mw

Vanaf het moment dat ik een flyer in de bus kreeg tot het daadwerkelijk overgaan tot aankoop en uiteindelijk het plaatsen van de bestelde jaloezien, alles liep gesmeerd. Didier van Sales en Ben als... Vanaf het moment dat ik een flyer in de bus kreeg tot het daadwerkelijk overgaan tot aankoop en uiteindelijk het plaatsen van de bestelde jaloezien, alles liep gesmeerd. Didier van Sales en Ben als monteur waren netjes en beleefd, kwamen op tijd en hebben hun werkzaamheden uitstekend verricht. Ik ben een zeer tevreden klant.

Peet

Met de Start van Marco Schouten voor de goede uitleg en meting cq afronding,
en het met zeer veel zorgvuldigheid en vriendelijke behulpzaamheid van de monteurs!

Vincent

Duidelijke product uitleg. Gratis inmeten met extra advies en uitleg. Prijs op internet is hetzelfee als men komt inmeten. En service is erg goed. Aanrader voor iedereen

Berto

Onwijs vriendelijk personeel, nette installatie en begeleiding tijdens het leverproces.