HxB

Elly

Van inmeten tot plaatsen zeer soepel, snel en goed verlopen. Erg blij met het eindresultaat!

Josien

Prettige medewerkers en goede prijs kwaliteit verhouding

Arjo

Vriendelijke medewerkers, mooie kwaliteit producten, snelle levertijd. Tevreden!

Ted

Plezierige, vriendelijke mensen en een prima product.

Wietse/Giny

Alles bijzonder correct uitgevoerd. Inmeten en ophangen. Ook onze ramen met een trapezevorm. Daar waar andere bedrijven zeiden dat ze dat niet doen hebben jullie zonder blikken of blozen voor een... Alles bijzonder correct uitgevoerd. Inmeten en ophangen. Ook onze ramen met een trapezevorm. Daar waar andere bedrijven zeiden dat ze dat niet doen hebben jullie zonder blikken of blozen voor een redelijke prijs gerealiseerd.

Jeroen

Goede en mooie producten met duidelijke uitleg. Beginnende monteur werd echt te vroeg alleen op pad gestuurd waardoor een week later de hoofdmonteur het werk opnieuw mocht komen doen. Beschouwen we... Goede en mooie producten met duidelijke uitleg. Beginnende monteur werd echt te vroeg alleen op pad gestuurd waardoor een week later de hoofdmonteur het werk opnieuw mocht komen doen. Beschouwen we maar als een leermoment.

Na enkele weken zelf maar weer contact opgenomen met het bedrijf waar het laatste gedeelte van de bestelling blijft. Het gevoel heerst dat ze dit vergeten zijn omdat het om zo iets kleins gaat. Beetje jammer van de nazorg.

En als laatste: de vele positieve reviews komen ook omdat ze de klant een doosje bonbons beloven. Deze belofte moet echter nog steeds ingewilligd worden dus prik hier doorheen. ;)

Michel

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Keurig, vriendelijk en zorgvuldig personeel. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Ik kan dit bedrijf aanraden als je raamdecoratie nodig hebt.

Laurens

Erg fijne ervaring met HxB! Eerst heel goed en vrijblijvend geadviseerd bij ons thuis en daarna, nadat we onze keuze hadden gemaakt, keurige montage door een vakman. We zijn erg blij met onze houten... Erg fijne ervaring met HxB! Eerst heel goed en vrijblijvend geadviseerd bij ons thuis en daarna, nadat we onze keuze hadden gemaakt, keurige montage door een vakman. We zijn erg blij met onze houten jaloezieën en de geleverde service door HxB.