HxB

Annemarie

Heel goed advies gekregen van Jens. Heel goed opgemeten zodat de rolgordijnen mooi strak hangen. Goede kwaliteit / prijsverhouding!! Heel blij mee!!

Marie-Thérèse Cordfunke

Goede kwaliteit,prima service en aardige vakkundige mensen

Mariska

Goede kwaliteit en perfecte service. Van opmeten tot rolgordijnen ophangen professioneel en vakkundig. Gisteren was het enorm warm buiten en vergeleken met vorige zomer was het binnen koeler en... Goede kwaliteit en perfecte service. Van opmeten tot rolgordijnen ophangen professioneel en vakkundig. Gisteren was het enorm warm buiten en vergeleken met vorige zomer was het binnen koeler en minder benauwd. Dus absoluut een investering waard.

Benno

Super klantvriendelijk. Top kwaliteit jaloezieën en straks aangemaakt. Hele aardige medewerker genaamd Ben.

Ingrid

Deskundige en vriendelijke adviseur bij mij thuis. Levering na 4 weken en geïnstalleerd door een vakman!

Magali

De service was geweldig. Snel en efficiënt met een zeer mooi resultaat. En een heel vriendelijke monteur. We zijn zeer tevreden en raden HxB aan iedereen aan.

Paul

Mooie producten, zeer tevreden met onze tweede bestelling en weer keurig opgehangen. Wij zijn er zeer blij mee en kunnen en willen dit bedrijf dan ook ten zeerste aanbevelen voor iedereen die... Mooie producten, zeer tevreden met onze tweede bestelling en weer keurig opgehangen. Wij zijn er zeer blij mee en kunnen en willen dit bedrijf dan ook ten zeerste aanbevelen voor iedereen die raambekleding zoekt.

Eersel

Prima advies en levering. Duo rolgordijnen zijn mooi en netjes geplaatst.

Jeffrey

Goede service aan huis, aardige mensen, mooie rolgordijnen. Ondanks zorgvuldig opmeten hangt 1 rolgordijn wel een beetje scheef, maar dit schijnt door het scheve planfond te komen.