HxB

Yvette

Goede prijzen en hele goede service. Wij hadden een ingewikkelde maatwerkklus. Hadden het niet beter kunnen krijgen denk ik

Maura

Goed advies aan huis, wat nodig is voor raamdecoratie. Goed opgemeten en aantrekkelijke prijzen vanwege aanbiedingen

Martina

Goede service, mooie Raamdecoratie en uitstekend deskundigheid. Top ben er zo blij mee

Erwin

Marco heeft ons vakkundig geholpen om voor ons een mooi zonnewering te realiseren. Tot dat punt waren we zeer tevreden.

Bij het monteren was er ook een uiterst vriendelijke man die alles...

Bij het monteren was er ook een uiterst vriendelijke man die alles heeft gemonteerd. Tijdens deze montage kwam hij erachter dat onze wensen bij twee ramen niet gerealiseerd konden worden en dat er een andere oplossing moest worden gevonden. Als we dit van te voren hadden geweten waren wij niet akkoord gegaan met de offerte. Verder tijdens het monteren bleken er twee ramen verkeerd gemeten te zijn waardoor deze niet opgehangen konden worden.

Wat wij niet aan elektrische zonwering hebben hangen sloot na een week niet meer goed (terwijl HXB zegt dat zij dezelfde kwaliteit leveren als luxaflex)

Over alles hebben wij contact gehad met HXB maar elke keer krijgen wij te horen van het bedrijf dat Marco ons zou terugbellen.

Tot op heden horen wij niets meer van hun.

HXB zou erg klantgericht zijn, maar in onze ogen lijkt het nu net of ze dat nadat ze hun geld hebben gekregen niet meer aan de klanten denken.

Okke

Deskundig advies aan huis, prima prijs, mooie kwaliteit bekleding, vriendelijke monteur en professionele montage. Kortom echt een aanrader!

Dennie

Afspraak voor inmeting werd snel en professioneel afgehandeld. Wij hebben tevens gekozen voor de monteerservice. Dit werd gedaan door Ben. Een uitermate professionele en vriendelijke jongeman die de... Afspraak voor inmeting werd snel en professioneel afgehandeld. Wij hebben tevens gekozen voor de monteerservice. Dit werd gedaan door Ben. Een uitermate professionele en vriendelijke jongeman die de jaloezien snel en vakundig voor ons gemonteerd heeft. We zijn vooralsnog erg blij met onze keuze voor HXB!

Peter

Alles klopte. Prettige, sympathieke en kundige mensen. Zowel Didier die bij ons thuis kwam en goede informatie gaf als degene die de raambekleding kwam plaatsen. Bij de fabricage was er iets fout... Alles klopte. Prettige, sympathieke en kundige mensen. Zowel Didier die bij ons thuis kwam en goede informatie gaf als degene die de raambekleding kwam plaatsen. Bij de fabricage was er iets fout gegaan en men kwam gelijk met een prima oplossing. Als we weer iets van raambekleding nodig hebben, gaan we het zeker hier kopen. Zowel producten als personeel helemaal top!

Frank

Het is echt super mooi geworden.
Van het advies tot aan het resultaat 5 sterren.

Gaby

Het contact met Marco hebben wij als zeer prettig ervaren, duidelijk en snel! Monteur Ben die vandaag onze vitrage kwam ophangen heeft dit zeer vakkundig gedaan, kortom.. Wij kunnen iedereen HxB... Het contact met Marco hebben wij als zeer prettig ervaren, duidelijk en snel! Monteur Ben die vandaag onze vitrage kwam ophangen heeft dit zeer vakkundig gedaan, kortom.. Wij kunnen iedereen HxB aanraden!

Bianca

Super goed en vakkundig geholpen door Didier bij de keuze van onze raambekleding.
Mooi en betaalbare raambekleding.
Gister bij ons gemonteerd en alles klopt en het ziet er super mooi uit....
Mooi en betaalbare raambekleding.
Gister bij ons gemonteerd en alles klopt en het ziet er super mooi uit. Hier hele blije mensen.
Echt een aanrader!