Prima ervaring. Goede douche prima geintstalleerd. Heel prettig.

Anton en Petra

Zeer snelle reactie na eerste contact en direct duidelijke afspraken, die ook worden nagekomen.
Douchecabine zelf is zeer functioneel en handig bij de verbouwing van een badkamer.

Prima, niets op aan te merken

Prima service. Snel en vakkundig een tijdelijke douche geplaatst op zolder bij wasmachine aansluiting. Zeer tevreden en kan het een ieder die een badkamer gaat verbouwen aanbevelen.

E. den Heijer

Super fijne ervaring en een absolute uitkomst in de chaos van je verbouwing!

Arie Eijgenraam

4 weken een douche gehuurd inclusief boiler en afvalwaterpomp om tijdens de verbouwing van onze badkamer te kunnen blijven douchen in onze serre met aanvoer van water uit onze schuur en afvoer van... 4 weken een douche gehuurd inclusief boiler en afvalwaterpomp om tijdens de verbouwing van onze badkamer te kunnen blijven douchen in onze serre met aanvoer van water uit onze schuur en afvoer van afvalwater naar de hwa van de serre via het dakraam. Dit alles is ons 4 weken uitstekend bevallen, héél comfortabel!

Blancke

Onze ervaring was zeer goed. De douche bleek een uitkomst te zijn en functioneerde precies zoals je zou verwachten. Ook het Installeren en weer ophalen verliep heel soepel. Wij kunnen het... Onze ervaring was zeer goed. De douche bleek een uitkomst te zijn en functioneerde precies zoals je zou verwachten. Ook het Installeren en weer ophalen verliep heel soepel. Wij kunnen het iedereen aanraden. T Blancke Den Haag

Prima ervaring! Alles keurig geregeld!

Rob van Toledo,Den Haag

Perfect, werkt in één keer en 2 wekn heerlijk kunnen douchen!

marvin van der krogt

Goede ervaring gehad met huureendouche.com. Snelle en vriendelijke service.