Mieke sterkenburg

Ikhebvertrouwen in mijn h.a. dat is heeelbel angrijk.

Prettige praktijk, die ondanks Covid problematiek goed draait en alle hulp biedt.
Minpuntje: uitslagen van onderzoeken worden door de receptionistes gegeven ondanks afwijkende labuitslagen.

Hele fijne persoonlijke benadering van zowel huisarts als assistente. Nemen de tijd en denken goed mee. Het is geen 10 omdat ik het jammer vind dat er geen telefonisch spreekuur is (althans, dat is... Hele fijne persoonlijke benadering van zowel huisarts als assistente. Nemen de tijd en denken goed mee. Het is geen 10 omdat ik het jammer vind dat er geen telefonisch spreekuur is (althans, dat is er afgelopen jaar een tijd niet geweest, misschien nu wel weer).

Prettig contact en een luisterend oor ervaren. Hoge motivatie om me te helpen en een eerlijk advies.

Melissa

Over de assistente(s) ben ik altijd meer dan tevreden geweest. Lieve, begripvolle en behulpzame dames. Over de huidige huisarts ben ik erg enthousiast en ik voel me op mijn gemak bij haar. Ik voel... Over de assistente(s) ben ik altijd meer dan tevreden geweest. Lieve, begripvolle en behulpzame dames. Over de huidige huisarts ben ik erg enthousiast en ik voel me op mijn gemak bij haar. Ik voel me serieus genomen en ik durf weer met alle verschillende kwalen bij de huisarts te komen, zonder me opgelaten te voelen. Bij enkele 'invallers' die er het afgelopen jaar zijn geweest was dat minder/niet het geval.

Goede informatie, zowel van de huisarts als van de praktijkondersteuner.