Vriendelijke mensen die meedenken. Zowel huisarts als assistent

Anne

Ik ben ontzettend tevreden. De verschillende artsen zijn betrokken, vriendelijk en deskundig. Ze luisteren goed en nemen me serieus. De assistentes zijn altijd lief en behulpzaam. Erg dankbaar dat... Ik ben ontzettend tevreden. De verschillende artsen zijn betrokken, vriendelijk en deskundig. Ze luisteren goed en nemen me serieus. De assistentes zijn altijd lief en behulpzaam. Erg dankbaar dat ik bij deze praktijk zit.

Alles is prima alleen de telefonische bereikbaarheid is erg irritant.Meestal zeer lang wachten voor ik aan de beurt ben. Vaak verbreek ik de verbinding omdat ik er niet door kom. U bent de 2de... Alles is prima alleen de telefonische bereikbaarheid is erg irritant.Meestal zeer lang wachten voor ik aan de beurt ben. Vaak verbreek ik de verbinding omdat ik er niet door kom. U bent de 2de wachtende wordt er steeds gezegd en dat blijft ook zelfs als ik na een half uur weer probeer te bellen. Dan geef ik het op

Veel aandacht,luistert goed,schept vertrouwen,empathisch.

Ik kan geen enkel negatief punt bedenken. Ik heb altijd zeer tevreden.

Anneke olsman

Ze luisterde goed naar me en nam mijn klachten serieus

Elisabeth Timofeeff

Ik vind dat er sinds haar komst al mooie veranderingen en verbeteringen zijn doorgevoerd. En ik vertrouw op haar kunde en zij staat open voor mij als patiënt maar ook als persoon. Dat vind ik heel... Ik vind dat er sinds haar komst al mooie veranderingen en verbeteringen zijn doorgevoerd. En ik vertrouw op haar kunde en zij staat open voor mij als patiënt maar ook als persoon. Dat vind ik heel prettig.

jan den hartog

Altijd op tijd ingrijpen en/of voorkomen van te verwachten problemen, verwijzing indien nodig naar specialist en dit al 40 jaar lang
in dezelfde gezondheidscentrum, dank dank dank alle...
in dezelfde gezondheidscentrum, dank dank dank alle medewerkers !!!!!!!