Voor mijn gevoel ben ik huisartsloos geworden doordat ik telkens weer een ander gezicht zie die mij niet kent

jan den hartog

Ik ben al tientallen jaren verbonden met deze praktijk en men moet accepteren dat het op een modernere manier wordt gerund wat misschien even wennen is maar uiteindelijk hebben beide partijen er... Ik ben al tientallen jaren verbonden met deze praktijk en men moet accepteren dat het op een modernere manier wordt gerund wat misschien even wennen is maar uiteindelijk hebben beide partijen er echt voordeel mee !

Stan

Erg betrokken huisarts, goed voor de oudere mens
Luistert en kan snel de vinger op de juiste plek leggen
Namens een bewoner dit mogen schrijven

Wisselende huisartsen. Heb nu meestal dezelfde, maar ook wel eens een ander. Maakt het soms lastig, maar iedereen js erg aardig en begripvol

F

Wat een onbeleefde assistente zeg. Ik belde met serieuze klachten. Word halverwege mijn verhaal afgekapt en kreeg het wonderantwoord gebruik maar paracetamol en ibuprofen, na meerdere keren... Wat een onbeleefde assistente zeg. Ik belde met serieuze klachten. Word halverwege mijn verhaal afgekapt en kreeg het wonderantwoord gebruik maar paracetamol en ibuprofen, na meerdere keren benadrukken dat dit al dagen niet werkt. Zal nog eens bellen met klachten šŸ˜”

M

Wat een verschrikkelijke assistent heb k aan de lijn gehad die mag van mij wat anders gaan doen. Totaal onbeschoft. Ze had eerst wat moeten leren van oude collega's.