Tessa van Bokkel

Een fijne persoonlijke benadering van zowel huisarts als assistente. Nemen de tijd en denken goed mee. Adequaat en kundig.

Zij behandeld me met respect en heeft aandacht voor mijn klachten en geeft me nooit het gevoel dat het allemaal wel meevalt. Ze neemt het serieus als ik vermoedens heb van iets en stuurt me door... Zij behandeld me met respect en heeft aandacht voor mijn klachten en geeft me nooit het gevoel dat het allemaal wel meevalt. Ze neemt het serieus als ik vermoedens heb van iets en stuurt me door voor verder onderzoek

Prettige ontspannen sfeer en goede hulpverlening

Goede bezetting ook tijdens afwezigheid van de eigen huisarts.
Vaccinaties tegen Covid waren goed georganiseerd.

Als je geholpen wordt zijn ze vriendelijk en deskundig alleen een min puntje is dat als ze zeggen u wordt terug gebeld dat dit niet gebeurt helaas misschien een aandachts punt voor de praktijk voor... Als je geholpen wordt zijn ze vriendelijk en deskundig alleen een min puntje is dat als ze zeggen u wordt terug gebeld dat dit niet gebeurt helaas misschien een aandachts punt voor de praktijk voor de rest toppie

Ik voel me daar thuis, er is deskundigheid, respect, er is tijd en het is veilig

Eerlijk gezegd ben ik het afgelopen jaar slechts 1 x bij de huisarts geweest; wel vaak bij de praktijkondersteuner. De huisarts die ik bezocht was een invalster.

Ria

Je moet wat langer wachten aan de telefoon maar uitendelijk wel vriendelijk en met veel kennis geholpen