Adeleh

Dr Berkhof is mijn huisarts. Zij is de geweldigste en liefste en een zeer begripvolle huisarts. Ik kan haar altijd 100% vertrouwen. Dikke 10! Hun assistenten zijn ook erg begripvol. Een top team!

Fijn dat je zo snel geholpen wordt en dat er met je meegedacht wordt.

Je wordt serieus genomen en met respect behandeld
Sympathieke assistente van dokter bernhof

Vooruitstrevende huisartspraktijk met goede zorg

Armin Brilman

Ze is heel erg kordaat en ze begrijpt de zorgen van de patiënt en probeert zoveel als mogelijk mee te gaan met de wensen van de patiënt. Haar grootste kracht is onder meer het feit dat ze... Ze is heel erg kordaat en ze begrijpt de zorgen van de patiënt en probeert zoveel als mogelijk mee te gaan met de wensen van de patiënt. Haar grootste kracht is onder meer het feit dat ze benaderbaar is waardoor ze vertrouwen en veiligheid uitstraalt. Ze straalt overigens ook veel deskundigheid uit.

Met name de communicatiestijl van de huisarts is een verademing vergeleken met haar voorganger. Het is een zeer geïnteresseerd persoon die ontspannen en ongehaast de tijd neemt voor je klachten. Wat... Met name de communicatiestijl van de huisarts is een verademing vergeleken met haar voorganger. Het is een zeer geïnteresseerd persoon die ontspannen en ongehaast de tijd neemt voor je klachten. Wat me ook opvalt: de bereikbaarheid is veel beter tegenwoordig.

Goed bereikbaar, luisterend oor, betrouwbaar advies, voldoende eigen inbreng,

Mariël Peterse

Ze is jong en enthousiast. Ik heb het idee dat ze erg capabel is. Ze luistert aandachtig en neemt me serieus. Omdat ze jong is , is ze ook op de hoogte van nieuwe medicijnen en behandelwijzen heb ik... Ze is jong en enthousiast. Ik heb het idee dat ze erg capabel is. Ze luistert aandachtig en neemt me serieus. Omdat ze jong is , is ze ook op de hoogte van nieuwe medicijnen en behandelwijzen heb ik het idee en dat vind ik heel prettig.